پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تصاویر/ تجمع انقلابی روحانیون و طلاب شهرستان خوی در حمایت از مجاهدان فلسطین

حوزه/ حجت الاسلام قاسم خانی با بیان اینکه عملیات اخیر فلسطینیان علیه رژیم صهیونیستی نشان داد این رژیم به پایان خود رسیده است، گفت: آمار تلفات رژیم صهیونیستی در عملیات انتفاضةالاقصی که ۵ سال به درازا کشید ۱۱۰۰ نفر بود که امروز فقط در چند روزه اول درگیری تلفات رژیم سفاک بیشتر از این آمارها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حجت قاسم خانی امروز در تجمع روحانیون و طلاب حوزه علمیه خوی در حمایت از مجاهدان فلسطین که در محوطه مدرسه علمیه امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی با سالگرد علمیات انتفاضةالاقصی مصادف شده که ۲۳ سال پیش صورت گرفت.

وی افزود: مقایسه شرایط امروز و آن روزگار دو نکته مهم را روشن می‌سازد، اول اینکه مبارزان فلسطینی روز به‌روز قوی‌تر شده و از مبارزه با سنگ و چاقو به موشک و پهپاد رسیده‌اند و دوم آنکه رژیم صهیونیستی روز به‌روز به اجل حتمی خویش نزدیک شده و رو به‌زوال است.

امام جمعه خوی خاطرنشان کرد: سخنان نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل مؤیدی روشن بر ضعف روزافزون رژیم اشغالگر صهیونیستی است، او تظاهرات کنندگان چند صدهزار نفری در شنبه‌های اسرائیل را لشکریان ایران خواند و این نشان از استیصال و سردرگمی مقامات رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: شارون که در زمان عملیات انتفاضةالاقصی رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی بود، پس از تعرض به مسجد الاقصی بیان کرد که این مکان برای همیشه متعلق به اسرائیل خواهد بود اما مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین این آرزو را به کابوس این رژیم جعلی تبدیل کرد و آمار تلفات رژیم صهیونیستی در عملیات انتفاضةالاقصی که ۵ سال به درازا کشید ۱۱۰۰ نفر بود که امروز فقط در چند روزه اول درگیری تلفات رژیم سفاک بیشتر از این آمارها است.

حجت الاسلام قاسم خانی با تمجید از گفتمان مقاومت و با اشاره به وعده‌های صادق رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: مقاومت تنها تکیه‌گاه مطمئن برای اتکای مظلومان است که روز به روز بر گستره آن افزوده می‌شود و اگر مجاهدان فلسطین بتوانند بدین منوال صبر و مقاومت کنند، قطعا نصرت الهی بیش از پیش شامل حالشان شده و به‌فضل الهی رژیم منحوس اسرائیل از بین خواهد رفت.

وی با بیان اینکه یکی از مقامات اسرائیلی از شروع اولین جنگ ترکیبی علیه اسرائیل سخن گفته است، خاطرنشان کرد: یادمان نمی‌رود سال گذشته، جنگ ترکیبی علیه ایران راه انداخته بودند و حالا به جمله حکیمانه رهبر عزیزمان ایمان می‌آوریم که فرمودند، دوران بزن در رو تمام شده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha