پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
جمالی

حوزه/ حجت الاسلام جمالی از برگزاری نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) در ١٣ آذر مصادف با سالروز شهادت شهید حجت الاسلام عاشوری و روز روحانیت استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی دبیر نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر، اظهار داشت: یکی از برکات برگزاری کنگره علامه بلادی بوشهری(ره) معرفی و شناساندن بیشتر این عالم بزرگ به آحاد جامعه به‌ویژه قشر حوزوی بود.

وی با بیان اینکه کنگره پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) نقش مهمی در معرفی علمای بلاد داشته، گفت: این کنگره نقش به‌سزایی در به قلم به دست شدن طلاب و اساتید حوزه و دیگر روحانیون داشته و موجب ارتقای سطح تحقیق و پژوهش آنها شده و لذا طلاب و اساتید از این حیث پیشرفت خوبی داشتند.

دبیر نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) با بیان اینکه طی هشت دوره اخیر آثار چه به لحاظ کمی و چه کیفی مطلوب و رضایت بخش بوده است، گفت: سال به سال به کیفیت آثار ارسالی به دبیرخانه‌های این کنگره علمی پژوهشی افزوده شده است.

حجت الاسلام جمالی از برگزاری نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) در ١٣ آذر مصادف با سالروز شهادت شهید حجت الاسلام عاشوری و روز روحانیت استان خبر داد و گفت: این کنگره در مصلی جمعه بوشهر با حضور روحانیون، ائمه جمعه، طلاب، اساتید حوزه و دانشگاهیان برگزار می‌شود.

دبیر نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) ادامه داد: امسال پیگیر خواهیم بود که آثار برگزیده در مقاله علمی ISC چاپ شود که این موضوع به اعتبار مقالات می‌افزاید.

وی با اشاره به برخی تغییرات در برگزاری نهمین دوره کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره)، اظهار کرد: قرار است در این دوره پیش داوری مقالات همچون جلسه دفاع پایان نامه‌ها در مدارس علمیه هر شهرستان انجام گیرد و پس از ارزیابی و تجلیل از آنها، آثار برتر هر شهرستان به‌مرحله استانی راه پیدا می‌کنند و برترین‌های استان در مراسم اختتامیه روز ۱۳ آذر ماه مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

حجت الاسلام جمالی، با بیان اینکه آثار می‌توانند در قالب کتاب، پایان نامه و مقاله علمی به دبیرخانه کنگره ارسال شوند، گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این کنگره تا پایان آبان سال جاری خواهد بود.

دبیر نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری اظهار کرد: توجه به شعار سال در موضوعات کنگره و نیز محور مقاومت یکی از مسائل مهمی است که در نهمین دوره کنگره علامه بلادی بوشهری(ره) دیده شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha