چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
مراسم

مراسم طلیعه حضور با ورود پرچم متبرک حرم مطهر حضرت امیرالمومنین و سخنرانی مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، زهرا عزیزاللهی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان قم، با حضور در مراسم طلیعه حضور ضمن تقدیر از مدیران مدارس علمیه به جهت زحمات و همراهی‌های خالصانه و دلسوزانه شان به طلاب جدیدالورود خیر مقدم گفت.

وی در ابتدا از پیروزی جبهه مقاومت در عملیات طوفان الاقصی ابراز خرسندی کرد و با خانواده‌های شهدای غزه ابراز همدردی نمود و دعای ظفرمندی برای ایشان خواستار شد.

عزیزاللهی با اشاره به روایتی از امیرالمومنین علیه‌السلام عنوان کرد: یکی از شواهد مثالیِ روایت مزبور به این مسئله معطوف است که ما در امور حوزوی حوزه‌های علمیه خواهران این تلمذ علمی و معنوی را تا سطح صاحب نظری ادامه دهیم.

وی خطاب به طلاب حاضر در همایش بیان کرد: سرمایه‌های من شما هستید که پژوهشگرهای برتر، مدرسان برتر، مبلغ‌های اثرگذار و صاحب نظران قوی بخصوص در امور بانوان و خانواده شوید.

وی در ادامه به سخن رهبر معظم انقلاب استناد نمود و دو شاخصه طلبگی را زهد و عزت (زی طلبگی)، نظم و برنامه‌ریزی در امورات عنوان کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان قم در پایان اظهار کرد: به چهره‌های پاک طلاب، به زحمات مدیران ان شاءالله اثرگذاری بیشتر طلاب را شاهد باشیم.

۶۲/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha