شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
تجمع

حوزه/خواهران حوزوی مدارس علمیه خرّم آباد امروز با تجمعی جنایات بی رحمانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، بانوان مدارس علمیه خرم آباد امروز در تجمعی همزمان با خواهران حوزوی سراسر کشور، با عنوان الی بیت‌المقدس در مدرسه علمیه معصومیه(س)خرم آباد از مردم مظلوم فلسطین حمایت و جنایات بی رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

حجت الاسلام علی درویشی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در این مراسم با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی جبهه مقاومت ضربه سنگینی به رژیم غاصب و جعلی صهیونیست وارد کرد، گفت: جبهه مقاومت با توکل به خدا و صبر و استقامت مبارزه خود را با رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل نابود شدنی و رفتنی است، اظهار کرد: ظلم پایدار نمی ماند و پیروزی قدس شریف نزدیک است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه مردم آزاده و استکبار ستیز جهان همواره و تا پای جان از ملت های مظلوم، ستمدیده و بی دفاع حمایت خواهند کرد، افزود: مردم آزاده جهان مدافع حقوق مظلومان و کودکان بی گناه فلسطین و غزه هستند.

حجت الاسلام درویشی با اشاره به اینکه خواهران طلبه و مبلّغ، نقش مهمی در بصیرت افزایی و روشنگری جنایات رژیم صهیونیستی دارند، گفت: قطعاً هر حرکتی که در جهت آگاهی و تبیین و مقابله با دشمنان ملت مسلمان باشد، ستودنی است.

وی در پایان خواستار تبلیغ مستمر و هدفمند بانوان حوزوی در روشنگری آحاد جامعه نسبت به جنایات صهیونیست ها شد و گفت: خواهران حوزوی باید جنایات بی رحمانه رژیم غاصب اسرائیل و هم پیمانانش را برای مردم روشنگری کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha