چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
تصاویر / افتتاحیه پانزدهمین دوره آموزشی موسسه امیربیان استان قم

حوزه/ مدیر مؤسسه امیربیان استان قم گفت: پانزدهمین دوره آموزشی مؤسسه امیربیان استان قم با عنوان دوره شهید مهدی زاهدلویی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین رمضانعلی کلاته، عصر امروز در حاشیه افتتاحیه پانزدهمین دوره آموزشی مؤسسه امیربیان استان قم (دوره شهید مهدی زاهدلویی)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رسالت اصلی حوزه بحث تبلیغ است، اظهار کرد: پانزدهمین دوره آموزشی مؤسسه امیربیان استان قم با عنوان دوره شهید مهدی زاهدلویی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مدت برگزاری این دوره یک ساله است، مطرح کرد: تاکنون بالغ بر ۶۰۰ نفر از برادران طلبه استان قم که به صورت مدارس علمیه، مؤسسات حوزوی و کلاس‌های آزاد درحال تحصیل هستند، در این دوره ثبت نام کرده‌اند.

مدیر مؤسسه امیربیان استان قم با اشاره به اینکه اساتید دوره نیز از اساتید مؤسسه امیربیان استان قم هستند، عنوان کرد: در این دوره ۱۳ سرفصل در دو بخش اجرای سخنرانی و تولید سخنرانی آموزش‌های لازم ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: تمامی کلاس‌ها به صورت حضوری خواهد بود و به صورت کلاسی و کارگاهی زیر نظر استادیار برگزار خواهد شد که در ادامه اجرای شرکت‌ کنندگان توسط استادیارها مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین کلاته با بیان اینکه برنامه‌های درسی در سه ساعت مختلف ارائه می‌شوند، خاطرنشان کرد: موسسه امیربیان استان قم با مرکز آموزش‌های کاربردی حوزه های علمیه درحال رایزنی و عقد تفاهم نامه است تا در پایان دوره نیز به شرکت کنندگان گواهی لازم ارائه شود.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به بحث تبلیغ، تصریح کرد: مؤسسه امیربیان استان قم در کنار تمام اقدامات معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه به دنبال تربیت خطیب انقلابی است.

خاطرنشان می شود: این مراسم افتتاحیه که در سالن کوثر اداره کل تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی از اساتید و مبلغان حوزوی در این مراسم به بیان تجربیات و خاطرات تبلیغی خود پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha