دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ |۱۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 27, 2024
آیت الله ناصری

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان یزد در پیامی، تجاوز، ستم و کشتار کودکان، زنان و مردان فلسطینی توسط رژیم منحوس اسرائیل را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، متن پیام محکومیت آیت الله ناصری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در پی کشتار مردم بی دفاع غزه در بیمارستان «المعمدانی»بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم مسلمان و شریف و مؤمن استان یزد خوب می‌دانید که«ارض مقدس» فلسطین و مسجد«الاقصی» که مفتخر به ندای آسمانی«بارکنا حوله» است، پس از سال‌ها غربت و تنهایی و مقاومت در برابر جنایات و تخریب و بیرحمی دشمن این روزها در شرایطی حساس و سرنوشت ساز به سر می‌برد.

از سویی جنایات و ددمنشی‌های اشغالگران صهیونیست، مردم بی پناه، به ویژه بانوان وکودکان مظلوم و بی گناه و زیرساخت‌ها و ابنیه عمومی و خصوصی و بیمارستان‌ غزه قهرمان را هدف گرفته و قلوب همه احرار را در سراسر جهان آزرده است و از دیگر سو، حماسه مقاومت و استقامت مجاهدان سرافراز سرزمین مقدس پیامبران و پایداری قهرمانانه و وحدت کم نظیر و بهم پیوسته مناطق قدس شریف، کرانه غربی و غزه، دل‌ها و جان‌ها را سرشار از غرور و حماسه مقدس کرده است.

سکوت جوامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر در برابرحملات بیرحمانه غاصبان خبیث قدس و بی اعتنایی آنان، اگر چه جای تعجب ندارد، اما موجب تأسف بسیار است.

به همین علت اشغال، تجاوز، ستم و کشتار کودکان و زنان و مردان فلسطینی توسط این رژیم منحوس را محکوم می‌کنم.

ومن الله التوفیق
محمدرضاناصری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha