پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
تجمع

حوزه/ در پی حمله رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان بیاینه ای صادرکرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان در بیانیه‌ای حمله دهشتناک و وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی» در نوار غزه را محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ»؛ و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می‌کنند. (۲۲۷ شعراء)

خوی وحشی و درنده رژیم غاصب صهیونیستی این بار با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه که یک نسل کشی به تمام معنا می باشد، صحنه‌هایی دردناک و تأسف‌بار را در مقابل دیدگان جهانیان به تصویر کشید که قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان ضمن همدردی خود با خانواده شهدا و کشته‌شدگان بیمارستان المعمدانی غزه، این فاجعه غیرانسانی را به شدت محکوم می نماید و آن را قتل عامی وحشیانه و از فجیع ترین جنایات علیه بشریت میداند و این مصیبت وارده را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم(عج) و مقام معظم رهبری و مردم مظلوم و صبور غزه تسلیت عرض مینماید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha