جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
دیدار استادیاران صالحین و فرماندهان نواحی با امام جمعه بوشهر

حوزه/ امام جمعه بوشهر گفت: آمریکا بداند اگر بخواهد از رژیم اشغالگر قدس حمایت کند و رژیم اشغالگر قدس بخواهد غزه را اینچنین بمباران کند، تمام منافع آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در تمام جهان تهدید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت: پیشرفت‌های علمی ایران ستودنی است، اما در شرایط کنونی جهان باید پیشرفت علمی خود را چند برابر کنیم و این مهم است و همیشه باید در عرصه علم و فن آوری‌های نوین فوق روز بیاندیشیم.

امام جمعه بوشهر افزود: باید به خودکفایی، تولید و مرجعیت علمی دست پیدا کنیم و هر کشوری که دارای مرجعیت علمی باشد، کشوری قدرتمند خواهد بود و در هندسه نوین آینده جهان تأثیر گذار می‌باشد.

وی با بیان اینکه جوانان مستعد و جهادگر علمی ما نیاز به حمایت دارند، گفت: زیرساخت‌ها باید ایجاد شود و تمام نهادهای مرتبط با رشد و ارتقای علمی تلاش کنند و در این رابطه با تمام توان اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با محکوم کردن جنایات ضد بشری رژیم نامشروع اشغالگر قدس، اظهار کرد: افرادی که هویت ملی نداشتند را جهان استکبار گرد هم آورد و در قلب جهان اسلام، فلسطین جای داد، یهودیان در سراسر جهان پراکنده بودند و هویت ملی نداشتند و برای اینکه اینها تجمیع کنند این افراد از کشورها فراخوانده و با یک اندیشه استعماری و ضد اسلامی به جای اینکه در اروپا جای آن‌ها داده شود، در قلب جهان اسلام جای داده شدند تا گروه صهیونیست جهان اسلام را مورد تعرض قرار دهند.

وی افزود: بعد از آنکه قطعنامه سازمان ملل صادر شد، اولین کاری که این صهونیست‌ها کردند این بود که تمام منطقه عربی فلسطین را مورد هجمه قرار دادند و حالا می‌بینید که با مردم فلسطین چه کردند که در یک منطقه غزه قرار دادند و هر روز آن را بمباران می‌کنند.

امام جمعه بوشهر گفت: اساساً ریشه این رژیم نامشروع جعلی از بین بردن مردم مسلمان و تحت تأثیر قرار دادن جهان اسلام و توسعه اندیشه صهیونیسم در کشورهای اسلامی است، خود آن‌ها می‌گویند از نیل تا فرات، یعنی ادعا دارند که بخش‌هایی که بین نیل تا فرات است همه از آن ما است و برای به دست آوردن این از هیچ جنایتی فروگزار نیستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: آنها بی‌شرمانه حمله و ترور می‌کنند، همچنین در جهان اسلام اگر رشد علمی شد مثل دانش هسته‌ای، دانشمندان را ترور خواهند کرد، همانند کاری که با دانشمندان هسته‌ای ما کردند.

وی تصریح کرد: آمریکا بداند اگر بخواهد از رژیم اشغالگر قدس حمایت کند و رژیم اشغالگر قدس بخواهد غزه را اینچنین بمباران کند، تمام منافع آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در تمام جهان تهدید خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha