جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه قرآنی استان خوزستان برگزار شد

حوزه / نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه قرآنی استان خوزستان با حضور مدیر حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه قرآنی استان خوزستان به همت معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان و با حضور حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیر حوزه علمیه استان، حجت الاسلام طاهری مسئول مدارس علمیه قرآنی غرب کشور و مدیران ۱۲ مدرسه علمیه قرآنی استان خوزستان یکشنبه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

هدف از برگزاری این نشست بررسی راهکارهای تقویت و پیشبرد طرح حفظ قرآن حوزه علمیه خوزستان بوده و در این نشست آسیب‌ها و چالش‌های طرح حفظ قرآن کریم و راهکارهای رفع آن‌ها مورد بررسی حاضرین قرار گرفت.

در این نشست حجت الاسلام گلزار مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، اظهار داشت: طرح حفظ قرآن حوزه علمیه خوزستان طرحی بسیار خوب و کاربردی بوده و تأثیر زیادی در اخلاق، رفتار، گفتار و درس طلاب مدرسه گذاشته است.

وی افزود: کلاس حفظ قرآن جز دروس اصلی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوده و در ساعات رسمی کلاس‌ها برگزار می‌شود.

در ادامه حجت الاسلام نیسی مدیر مدرسه علمیه الغدیر، گفت: بسیاری از چالش‌ها و مشکلات اخلاقی که گریبانگیر طلاب بود به برکت اجرای این طرح در مدرسه علمیه الغدیر برطرف شده و الحمدلله همواره صوت قرآن در حجرات و راهروهای مدرسه طنین انداز است.

وی افزود: بعضی می‌گویند اجرای برنامه حفظ قرآن سبب تضعیف طلاب در مباحث آموزشی می‌شود که در جواب باید گفت برعکس، طلاب حافظ قرآن بسیار درس خوان‌تر و مقیدتر نسبت به مباحث آموزشی هستند.

در ادامه این نشست هر یک از مدیران مدارس علمیه قرآنی بر ضرورت اجرای با قدرت طرح حفظ قرآن در مدرسه علمیه خود تأکید کرده و به بیان نکات و پیشنهادات خود در راستای تقویت و پیشبرد طرح حفظ قرآن کریم حوزه علمیه خوزستان پرداختند.

نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه قرآنی استان خوزستان برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه قرآنی استان خوزستان برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه قرآنی استان خوزستان برگزار شد

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha