پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
هاشمی ارشاد

حوزه/ معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از افزایش سهم بودجه فرهنگی کشور در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سید محمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان،که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد با اشاره به اینکه دستگاه ها و نهادهای فرهنگی باید یک درصد از بودجه خود را به حوزه مسائل فرهنگی اختصاص دهند، گفت: سهم بودجه فرهنگ از ۱.۲ دهم به حدود ۲ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم اقدامات و فعالیت های چشمگیری در حوزه ارتقا بخش های فرهنگی صورت گرفته است، بیان کرد: امید می رود همه دستگاه های فرهنگی برای تحقق عناصر و نمادهای فرهنگی در جامعه همت داشته باشند.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه برای ارتقا شاخصه های فرهنگی نیازمند تلاش همه جانبه همه دستگاه ها فرهنگی و هنری هستیم، افزود: با تلاش های مستمر و اجرای برنامه های هدفمند در حوزه فرهنگ،می توانیم مولفه ها و شاخصه های فرهنگی را در جامعه نهادینه کنیم.

هاشمی با اشاره به اینکه امروز اولین مدیرکل بانو در مجموعه مدیران کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در لرستان منصوب شد، خاطر نشان کرد: امید می رود با اجرای برنامه های کاربردی و بامحتوا در حوزه فرهنگی،شاهد تحول در شاخصه های فرهنگی در استان باشیم.

در این مراسم از زحمات منصور احمدی مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسامی لرستان قدردانی و اعظم روانشاد به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان معرفی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha