دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
استاندار

۵۶۸ نفر در استان لرستان برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی خود را قطعی و نهایی کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار امروز در جلسه شورای فرمانداران با ستاد انتخابات لرستان که در استانداری لرستان برگزار شد با تاکید بر همکاری ستاد انتخابات استان با هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای تامین امکانات و ملزومات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات در حال برنامه ریزی است، گفت: ۵۶۸ نفر در لرستان برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان، نام‌نویسی خود را قطعی و نهایی کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۱۷۱ نفر در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی، ۱۲۰ نفر در بروجرد، ۷۶ نفر در حوزه انتخابیه ازنا و دورود، ۶۶ نفر در کوهدشت و رومشکان، ۶۱ نفر در حوزه انتخابیه الیگودرز، ۵۳ نفر در سلسله و دلفان و ۲۱ نفر در حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان نام‌نویسی کرده‌اند.

استاندار لرستان یادآور شد: ۹۰ درصد ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات مجلس را آقایان با ۵۱۳ نفر و ۱۰ درصد را بانوان با حضور ۵۵ نفر تشکیل می‌دهند.

زیویار تحصیلات داوطلبان ۲۷ نفر لیسانس و زیر لیسانس، ۴۶۳ نفر کارشناسی ارشد، ۶۷ نفر دکترا و ۱۱ نفر نیز را تحصیلات حوزوی اعلام کرد.

وی بیان کرد: ۴۱ درصد از داوطلبان انتخابات مجلس در بازه سنی ۴۵ تا ۵۵ سال هستند.

استاندار لرستان در پایان گفت: در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha