شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی

حوزه/ رئیس جمهور گفت: دشمنان و گروه‌های تجزیه طلب همواره تلاش می‌کنند مانع رشد و توسعه کردستان شوند و برای رسیدن به این نیت شیطانی خود دست به هر فتنه و توطئه‌ای می‌زنند ولی تاکنون تمامی این دسیسه‌ها به دست مردم این استان خنثی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی شب گذشته در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدای استان کردستان، اظهار داشت: اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون و مدیون جانفشانی خون شهیدان این مرز و بوم است.

رئیس جمهور افزود: مردم کردستان اعم از شیعه و سنی در کنار هم یک زندگی برادرانه دارند و همین امر می‌تواند زمینه توسعه و پیشرفت این استان باشد.

وی تأکید کرد: دشمنان و گروه‌های تجزیه طلب همواره تلاش می‌کنند مانع رشد و توسعه کردستان شوند و برای رسیدن به این نیت شیطانی خود دست به هر فتنه و توطئه‌ای می‌زنند ولی تاکنون تمامی این دسیسه‌ها به دست مردم این استان خنثی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی یادآور شد: امروز خانواده‌های معظم شهدا به عنوان پرچمداران ایثار و شهادت نقش انتقال پیام شهدا به نسل جوان کشور را بر عهده دارند، مسئولیتی که بسیار مهم و خطیر است.

رئیس جمهور ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین و غزه، اظهار کرد: امروز می‌بینیم در برابر دیدگان جهانیان رژیم صهیونیستی بسیاری از مردم فلسطین و غزه را به شهادت می‌رساند، با این وجود همه ما ایمان داریم که پیروز نهایی این نبرد نابرابر، ملت مظلوم فلسطین خواهند بود زیرا این امر وعده الهی می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha