پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
1

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران به بیان تاسیس مدرسه قدسیه و حمایت امام خمینی(س) از این مدرسه پرداخت و گفت: توجه به دیدگاه های فکری و تحلیلی امام از جمله نیازهای مبرم امروز است چرا که بخش قابل توجهی از سخنرانی های ایشان به امور معنوی مربوط است.

به گزارش خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین کمساری در دیدار بانو صفاتی از اساتید حوزه علمیه خواهران، ضمن ارائه گزارشی از همایش نکوداشت وکلای شرعی امام خمینی(س) گفت: اکثر اجازات امام در خصوص امور حسبیه بوده است و تا به امروز ۱۲۲۷ نفر از وکلای امام شناسایی شده اند.

مدیرکل موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) قم در ادامه این دیدار به بیان کارهای تحقیقی، مصاحبه های علمی و مقالات پژوهشی این همایش پرداخت و اظهار داشت: این همایش روز ۵شنبه ۱۸ آبان در موسسه فقهی ائمه اطهار برگزار خواهد شد.

بانو صفاتی نیز در ادامه این دیدار ضمن تشکر و تقدیر از موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) قم بابت توجه به مساله وکالت شرعیه اظهار داشت: بحث وکلا مساله بسیار مهمی است که متاسفانه مغفول مانده است در حالی که حتی بعضی از محققان کشورهای خارجی به این مساله توجه دارند.

وی در ادامه به بیان تاسیس مدرسه قدسیه و حمایت امام خمینی(س) از این مدرسه پرداخت و گفت: توجه به دیدگاه های فکری و تحلیلی امام از جمله نیازهای مبرم امروز است چرا که بخش قابل توجهی از سخنرانی های ایشان به امور معنوی مربوط است. امام در اوج سختی ها و فشار ها از مسائل معنوی غافل نمی شدند و همیشه اولویت ایشان امور معنوی بود و مانند یک کوه در مقابل بزرگترین حوادث می ایستادند و با کلمات موجزی عمیق ترین معنا را به صورت بسیار روشنی بیان می کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha