پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
تشکیل میز نیاز سنجی متون حوزه در یزد

حوزه / معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد گفت: به زودی میز نیازسنجی مرکز تدوین متون درسی حوزه های علمیه با عضویت تعدادی از اساتید استان تشکیل و به ارزیابی و بررسی کتب تألیف شده خواهد پرداخت.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد از تشکیل میز نیازسنجی متون درسی حوزه های علمیه با حضور اساتید استان در یزد خبر داد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد عنوان کرد: مسئولین مرکز تدوین متون حوزه های علمیه در سفر یک روزه به استان ضمن دیدار با مدیر حوزه علمیه استان در جلسه ای که با حضور برخی اساتید صاحب نظر در مدیریت حوزه استان برگزار شد، نقاط قوت و ضعف برخی از کتب تدوین شده از سوی مرکز تدوین مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
وی ادامه داد: استفاده از آیات و روایات در کتب مختلف نسبت به گذشته و همچنین کاربردی کردن برخی از دروس از محسنات برخی از تألیفات بود که اساتید به آن اشاره کردند و مناسب نبودن برخی از کتب با سطح علمی طلاب در سطح یک نیز از نقاط ضعفی بود که به آن اشاره شد.
استاد حوزه علمیه یزد در پایان گفت: به زودی میز نیازسنجی مرکز متون درسی حوزه های علمیه با عضویت تعدادی از اساتید در استان تشکیل و به ارزیابی و بررسی کتب تألیف شده توسط این مرکز خواهد پرداخت.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha