جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پی شهادت شهید لرستانی مدافع امنیت، ایوب رومیانی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پی شهادت شهید لرستانی مدافع امنیت، ایوب رومیانی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

شهادت مجاهدانه سرباز رشید اسلام «شهید ایوب رومیانی» که در راستای تأمین نظم و امنیت به خیل شهدا پیوست، موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

به یقین نام آن شهید سربلند که جان عزیز خود را غیورانه در طبق اخلاص نهاد تا حافظ نظم جامعه، آرامش مردم و مبارزه با مخلان امنیت باشد، به نیکی در اذهان مردم قدرشناس خواهد ماند.

درخت تنومند انقلاب اسلامی به برکت خون مطهر این شهدای گرانقدر، بالنده‌تر و باشکوه‌تر گشته و دشمنان کورباطن ایران اسلامی، در دستیابی به آرزوی دست نیافتنی خود برای ضربه زدن به نظام مقدس و میهن عزیزمان، همچون همیشه مأیوس و درمانده‌ خواهند شد.

مجموعه حافظان امنیت و دلاوران فراجا، در راستای دفاع از حفظ نظم و امنیت عمومی، همچون همیشه با اقتدار تمام‌ عیار خود، اجازه نخواهند داد خون این شهید والامقام و دیگر شهدای امنیت پایمال گردد و تا مجازات عاملین این جنایات از پای نخواهند نشست.

اینجانب شهادت این فرزند لرستانی و خدمتگزار در فرماندهی انتظامی را به ساحت حضرت امام عصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف»، رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی»، مجموعه فرماندهی انتظامی و عموم مردم استان لرستان خصوصاً مردم شهید پرور کوهدشت و رومشکان و خانواده و بازماندگان این شهید سرافراز تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

از عموم مردم انقلابی و متدین شهرستان کوهدشت درخواست می‌نمایم، به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، در مراسم تشییع پیکر پاک این شهید والامقام شرکت فرمایید.

«والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته»
«سید احمد رضا شاهرخی»
(۲۲ آبان ۱۴۰۲ برابر با ۲۸ ربیع ۱۴۴۵)

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha