جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
زوجین

حوزه/ مدرس حوزه علمیه گفت: نحوه برقراری ارتباط کلامی از عواملی است که در ایجاد تفاهم، نقشی تعیین کننده دارد و همسرانی که می‌دانند از چه عبارات و کلماتی برای بیان مقصود استفاده کنند، به خوبی مسیر حرکت خویش را در زندگی هموار می‌نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خانم الهی پور در نشست «مهارت های کلامی زوجین و تأثیر آن بر امنیت خانواده» که با حضور جمعی از پژوهشگران در مدرسه علمیه تخصصی حضرت آمنه برگزار شد، ضمن بیان مهارت‌های کلامی زوجین، تاثیر آن را بر امنیت خانواده، عنوان کرد: نحوه برقراری ارتباط کلامی از عواملی است که در ایجاد تفاهم، نقشی تعیین کننده دارد و همسرانی که می‌دانند از چه عبارات و کلماتی برای بیان مقصود استفاده کنند، به خوبی مسیر حرکت خویش را در زندگی هموار می‌نمایند.

وی ادامه داد: بدیهی است که اولین جوانه‌های ارتباط بین انسان‌ها، در حریم خانواده پدیدار می‌گردد و بهترین خاستگاه روابط سالم و مطلوب، خانه و خانواده می‌باشد.

مدرس حوزه علمیه تصریح کرد: رابطه خوشایند و آرام‌بخش زن و شوهر نه تنها بستر رشد و تعالی شخصیت آن‌ها را فراهم می‌نماید، بلکه چنین رابطه‌ای از نیازهای ضروری فرزندان نیز به‌شمار می‌رود و به نوبه خود تعالی آن‌ها بسیار مؤثر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha