جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
ل

دهمین جلسه هماهنگی کنگره ملی شهدای کاشان با حضور رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، پنجمین جلسه هماهنگی کنگره ملی شهدای کاشان امروز با حضور سردار عبدالرضا آزادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه در جلسات فرمانداری کاشان برگزار شد.

فرماندار کاشان در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده به تشکیل ۱۶ کارگروه و کمیته این کنگره اشاره کرد و افزود: بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه در کارگروه تلفیق کنگره ملی سرداران و ۱۸۰۰ شهید شهرستان کاشان بررسی و تدوین شده و تا روز اجلاسیه همه برنامه ها اجرا می شود.

شریف زارعی با بیان اینکه تمام موارد مطرح شده در این جلسه تا روز برگزاری اجلاسیه آماده خواهد شد و با بیان اینکه هرچه داریم به برکت شهداست، گفت: چند روز قبل میزبان ۱۲ شهید گمنام با حضور باشکوه مردم کاشان بودیم.

فرماندار کاشان به همبستگی مردم کاشان در کنار نماینده مقام معظم رهبری برای برگزاری این کنگره اشاره کرد و یادآور شد: مردم کاشان خصوصا جوانان و نوجوانان کسانی بودند در محکومیت حمله اسرائیل غاصب به بیمارستان های غزه به صورت خودجوش تا نیمه های شب در میادین شهر تجمع کردند.

وی در پایان خطاب به سردار آزادی اظهار کرد: انتظار داریم درخواست دیدار اعضای کنگره ملی شهدای کاشان با مقام معظم رهبر ی هرچه زودتر فراهم شود .

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha