یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد بر کنترل گرانی ها در بازار و کاهش مشکلات اقتصادی مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بیان کرد: رژیم اسرائیل با جنایات بی رحمانه خود در غزه خشم آزادگان جهان را برانگیخته و هر روز نزد مردم مسلمانان و آزادگان جهان منفورتر می شود.

وی با اشاره به کودک کشی رژیم صهیونیستی و حمایت همه جانبه آمریکا از این رژیم جعلی و بی رحم افزود: رزمندگان جبهه مقاومت پایگاه های آمریکای جنایتکار را در عراق می زنند و در تقسیم کار دیگر، جبهه مقاومت رزمندگان یمنی و حزب الله به وظایف خود در مقابله با رژیم صهیونیستی، عمل می کنند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه جبهه مقاومت شجاعانه و مقتدرانه در برابر جنایات رژیم جعلی صهیونیست مقابله می کند، اظهار کرد: حرف منطقی جبهه مقاومت پایان دادن به کودک کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم جهادی و مخلصانه در راستای پیشرفت و توسعه روزافزون ایران اسلامی تلاش می کند،خاطر نشان کرد:دولت در حوزه های آبرسانی، احداث جاده و راه آهن ،راه اندازی بیمارستان ها،مراکز علمی و ... خدمات چشمگیری را انجام داده است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم گفت:گرانی ها به مردم فشار آورده و دولت باید برای کنترل گرانی ها و قیمت ها در بازار اقدامات عاجل و فوری انجام دهد.

امام جمعه بروجرد بر حل مشکلات واحدهای تولیدی تاکید کرد و افزود: امید می رود با پیگیری های مسئولان مشکلات کارخانه نساجی و کارگران این کارخانه مرتفع شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به شهادت ۱۱ نفر از جوانان نیروی انتظامی ایران اسلامی در هفته گذشته گفت: دشمنان بدانند جوانان ما تا پای جان حافظ ارزش های اسلام و انقلاب هستند و نیروی انتظامی ایران اسلامی با این جنایات تروریستی نه تنها تضعیف نمی شود بلکه روز به روز مستحکم تر و مقتدرتر خواهد شد.

وی از حضور باشکوه و حماسی مردم لرستان در تشییع و خاکسپاری پیکر ۳ تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس قدردانی کرد و افزود:مردم ولایی و شهید پرور ایران اسلامی با حضور باشکوه خود در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام بار دیگر اهداف و نقشه های دشمنان را خنثی کردند.

وی در پایان با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز مادر شهدا گفت: این روز به نام روز تجلیل از مادران شهدا نامگذاری شده ،لذا شایسته است در این روزها صبر و مقاومت مادران شهدا برای نسل نوجوان و جوان جامعه تشریح و بازگو شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کارشناس IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 0
    دولت در تلاش است تا قیمت یک کیلو گوشت در ماه رمضان به یک میلیون تومان نرسد و باید تمجید شود.