جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
تصاویر/اقامه فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه پارس آباد

حوزه/حجت‌الاسلام باقری بنابی گفت:حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات جهاد فی سبیل الله برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی امام جمعه پارس آباد در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه جهاد امروز حضور پای صندوق رای است، اظهار کرد: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات جهاد فی سبیل الله برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری «انتخابات مظهر قدرت ملی است»، عنوان کرد: مشارکت حداکثری، امنیت، سلامت و رقابت سالم انتخابات از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

امام جمعه پارس آباد گفت: حجاب و عفاف مهمترین خواسته شهدا از ملت بود و امروز بی تفاوتی به این فریضه خیانت به خون شهدا و شرمندگی در ساحت مقدس آنان است.

حجت الاسلام باقری بنابی ضمن تاکید بر مصرف بهینه و پرهیز از اسراف در زندگی روزمره خصوصا صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی تصریح کرد: با تشدید سرما و افزایش مصرف گاز لزوم صرفه جویی در مصرف این حامل های انرژی که جز سرمایه های ارزشمند کشور است ضروری است.

خطیب جمعه پارس آباد با اشاره به اینکه ابراز محبت اولین اصل برای استحکام بنیان خانواده است، بیان کرد: وفاداری زوجین در خانواده صبر و محبت‌ها را تقویت می‌کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد با اشاره به ۶ دی ماه سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و تکریم مادران و همسران شهدا خاطرنشان کرد: مادران شهدا بزرگ زنانی هستند که تربیت نسلی را بر عهده داشته‌اند که ملت ایران به آن نسل مدیون است.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به اینکه تکریم مادران و همسران شهدا یک مسؤولیت همگانی است، اضافه کرد: امروز ایران اسلامی، به برکت خون شهدا مقتدر و سربلند است و این دستاوردها مرهون مادران است که فرزندان خود را تقدیم انقلاب کرده اند.

حجت الاسلام باقری بنابی ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، تاکید کرد: تقوای الهی زمینه سعادت دنیا و آخرت است و دستیابی به سعادت واقعی در رعایت تقوای الهی است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha