جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
آیین نکوداشت مشاهیر فرهنگی

حوزه/ حجت الاسلام زاهددوست گفت: انتخاب یک روز در سال به‌عنوان روز شهر خورموج بجا و لازم است، چرا که این نامگذاری بهانه‌ای برای معرفی ظرفیت‌ها و مفاخر ارزشمند این شهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج امروز در ویژه برنامه نکوداشت مشاهیر فرهنگی و دینی به مناسبت روز خورموج که با حضور جمعی از مسئولین و مردم در سالن اجتماعات فرهنگسرای شهید شهریاری برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز عملیات کربلای ۴ در سال ۶۵، اظهار داشت: شهرستان دشتی در این عملیات ۱۸ شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده که یاد و نام این شهدا در تاریخ این شهرستان همیشه ماندگار خواهد بود.

وی افزود: انتخاب یک روز در سال به‌عنوان روز شهر خورموج بجا و لازم است، چرا که این نامگذاری بهانه‌ای برای معرفی ظرفیت‌ها و مفاخر ارزشمند این شهر است.

حجت الاسلام زاهددوست ابراز کرد: به مفاخر و تاریخ درخشان دشتی افتخار کنیم و اجازه ندهیم این رویدادهای مهم و با اهمیت به فراموشی سپرده شود.

امام جمعه خورموج اظهار کرد: هر سه چهره‌ای که در این برنامه از آنها تجلیل می‌شود از مفاخر فرهنگی، هنری و دینی این شهرستان هستند که حُسن انتخاب این افراد قابل تقدیر است.

حجت الاسلام زاهددوست ضمن قدردانی از خدمات هنری و ورزشی پولاد اسماعیلی و سید حسین رضوانی که از مفاخر دشتی هستند، یادآور شد: حجت‌الاسلام مصلح نیز از مفاخر ارزشمند این شهرستان است که سال‌ها در عرصه فرهنگی و دینی وجودش منشا خیر و برکت بوده و همچنان این برکات ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha