جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ |۲۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 31, 2024
حجت‌الاسلام جاسم عبادی، امام جمعه شهر چمران

حوزه / امام جمعه بندر امام خمینی(ره) گفت: انتظار مردم از مدیران صنعت پتروشیمی این است که در توسعه شهری و مسئولیت‌های اجتماعی موثرتر و فعال‌تر عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت‌الاسلام جاسم عبادی امام جمعه بندر امام خمینی(ره) امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندر امام خمینی(ره) اظهار داشت: هشتم دیماه روز صنعت پتروشیمی را به همه صنعتگران این صنعت مهم و راهبردی در توسعه و اقتدار کشور تبریک عرض کرده و از تلاش‌های شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر مدیران، مهندسان و کارکنان این صنعت تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: انتظار مردم از مدیران صنعت پتروشیمی این است که در توسعه شهری و مسئولیت‌های اجتماعی موثرتر و فعال‌تر عمل کنند، در حوزه اشتغال نیز باید در موضوع صنعت پایین‌دستی نقش‌آفرینی کرده و از این ظرفیت عظیم غافل نشوند، چرا که یکی از انتظارات رهبر معظم انقلاب اسلامی جلوگیری از خام‌فروشی است.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) با تبریک بیستم جمادی‌الثانی سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن و مادر، گفت: این روز فرصت خوبی است تا از عشق و محبت و تلاش مادران و زنان ایثارگر یاد کرده و از آنها قدردانی کنیم، هر چند که این قدردانی قطره‌ای در مقابل دریای عشق و محبت آنان است.

حجت الاسلام عبادی تأکید کرد: امروزه بزرگ‌ترین رسالت زنان در جامعه اسلامی، ایفای نقش مادری است، چراکه اولین معلم هر انسانی مادر او است و مادر یک مدرسه انسان‌ساز است.

وی با تأکید بر اینکه مدیر هر خانه و خانواده زن است، این جایگاه، جایگاه بزرگی است. متأسفانه امروز دشمن دنبال تضعیف بنیان خانواده است و لذا همه ما باید در این رابطه هوشیار باشیم و برای تقویت خانواده برنامه‌ریزی کنیم.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) با گرامیداشت نهم دی ماه روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت، عنوان کرد: این روز تجلی عظمت قدرت الهی در برابر فتنه عظیم و پیچیده آمریکایی، صهیونیستی علیه نظام مقدس اسلامی و خلق حماسه بزرگ، ماندگار و سرنوشت‌ساز، روز نمایش اقتدار نظام اسلامی متکی به مردم، روز وحدت لاینفک ملت حول محور ولایت و نماد ولایتمداری، صیانت، بصیرت، دشمن شناسی، وظیفه‌شناسی و حماسه ماندگار است.

حجت الاسلام عبادی، با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: سیزدهم دی‌ماه سالروز شهادت مردی مخلص، مجاهد، انقلابی، مردمی و عارف الهی شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی ویژگی‌های بارز متعددی دارد اما ولایت‌مداری، ولایت‌باوری و ولایت‌محوری از شاخصه‌های بارز اخلاقی، رفتاری و عملکردی این شهید است به گونه‌ای که محور تمام اقدامات وی «ولایت» بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha