پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
شمسی فر

حوزه/امام جمعه موقت خرم آباد بر حضور باشکوه،گسترده و خودجوش مردم ولایی استان برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۹ دی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛حجت الاسلام بهروز شمسی فر،امام جمعه موقت خرم آباد امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد،با گرامیداشت یوم الله ۹ دی این روز را روز بصیرت، دشمن شناسی و هوشیاری ملت ایران اسلامی برشمرد و افزود:یوم الله ۹ دی اوج ولایتمداری و بصیرت مردم ایران اسلامی را به رخ دشمنان و فتنه گران کشاند.

وی با دعوت از آحاد مردم ولایی و انقلابی استان لرستان بیان داشت:مردم استان لرستان به صورت خودجوش،گسترده و باشکوه در مراسم راهپیمایی فردا شرکت خواهند کرد و بار دیگر اهداف و توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی خواهند کرد.
امام جمعه موقت خرم آباد با تاکید بر اینکه دشمنان ملت ایران در فتنه ی۸۸ با تمام توان برای ضربه زدن به اهداف اسلام و انقلاب به میدان آمدند،اظهار داشت:این دسیسه دشمن نیز همچون دیگر کینه توزی های استکبار جهانی و ایادی آن با هوشیاری ملت بصیر و رهنمودهای روشنگرانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نقش بر آب و ملت سر افراز ایران اسلامی نیز علیرغم همه سختی ها و مشکلات همچنان استوار در مسیر انقلاب و آرمانهای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گام بر می دارند.
حجت الاسلام شمسی فر به سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و شهادت سردار سید رضی موسوی اشاره و خاطر نشان کرد: خدمات شهدای جبهه مقاومت و سرداران رشید اسلام و انقلاب موجب شکست داعش در منطقه شد.
وی با محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیست در غزه گفت:اگر امروز محور مقاومت در لبنان، عراق و یمن ،آمریکا و هم پیمانانش را به ستوه درآورده اند،حاصل سال ها ایثار و جانفشانی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش است.
امام جمعه موقت خرم آباد در پایان با تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت زهرا(س)، بزرگداشت مقام مادر و روز زن و سالروز ولادت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی( ره) گفت:امید می رود با ترویج سبک زندگی فاطمی و اسلامی در جامعه شاهد ارتقا اخلاق قرآنی در خانواده ها باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha