جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ |۲۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 31, 2024
کد خبر: 1128131
۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
9 دی

حوزه/ روز ۹ دی سال ۱۳۸۸ از روزهای فراموش‌ناشدنی تاریخ انقلاب است. روزی که ملت ایران در سایه مدیریت بی‌نظیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، به صورتی یکپارچه با زمان‌شناسی بی‌نظیر و با حضور میدانی خود، بساط فتنه عظیم «مخالفان مردم‌سالاری» را برچیدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین احمدحسین شریفی، رئیس دانشگاه قم در صفحه شخصی خود نوشت:

روز ۹ دی سال ۱۳۸۸ از روزهای فراموش‌ناشدنی تاریخ انقلاب است.

روزی که ملت ایران در سایه مدیریت بی‌نظیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، به صورتی یکپارچه با زمان‌شناسی بی‌نظیر و با حضور میدانی خود، بساط فتنه عظیم «مخالفان مردم‌سالاری» را برچیدند و نقشه‌های بسیار پیچیده «دشمنان انقلاب اسلامی» را نقش بر آب کردند.

فتنه‌ای که بعدها معلوم شد محصول طراحی بلند مدت اتاق‌های فکر غربی با محوریت تئوریسین‌های براندازی نرم مثل جین شارپ و رابرت هلوی و امثال آنها بوده است و «سران فتنه» در ایران چیزی جز عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی مراکز استعماری و صهیونیستی نبوده‌ و هیچ اراده و اختیاری از خود نداشته‌اند!

برای آشنایی عمیق با علل و عوامل فتنه‌های اجتماعی و نقش بصیرت، زمان‌شناسی و ولایت مداری مردم، مسئولان و عالمان دینی در تداوم حرکت عزت‌بخش انقلاب اسلامی، توصیه می‌کنم کتاب «طوفان فتنه و کشتی بصیرت» علامه مصباح و کتاب «موج فتنه از جمل تا جنگ نرم» را مطالعه کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha