پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کد خبر: 1128659
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
مرکز نور

رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی(ساترا) با حضور در مرکز نور با حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهندس سعید مقیسه معاون سازمان صدا و سیما و رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی(ساترا) با حضور در مرکز نور با حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی، رئیس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در این دیدار ضمن تشریح اهداف تأسیس مرکز نور به اقسام تولیدات دیجیتالی مرکز و دستاوردهای ارزشمند مرکز نور طی سه دهه گذشته به‌ویژه متن‌کاوی‌های هوشمند و خدمات علمی و فرهنگی مبتنی بر آن اشاره و اظهار کرد: متون و محتوای ارزشمند علوم اسلامی و انسانی که در محصولات مرکز نور عرضه می‌شود، محتوایی عمیق، برچسب خورده و غنی می‌باشد.

وی به عضویت ریاست ساترا در کمیسیون محتوا اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه کنش‌گری و مباحث رسانه‌ای در کمیسیون محتوا جدی گرفته می‌شود ولی متاسفانه کمتر به محتوا می‌پردازند که باید این مهم از طرف کمیسیون محتوا جدی گرفته شود.

مقیسه رئیس ساترا نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در مرکز نور گفت: از سالیان گذشته کاربر محصولات و نرم‌افزارهای مرکز نور بوده‌ام و استفاده فراوانی از تولیدات ارزشمند نور برده‌ام که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد: نیاز به مرجع‌سازی در علوم انسانی داریم که در این زمینه مرکز نور می‌تواند نقش‌آفرین باشد و در این راستا ساترا آمادگی خود را برای همکاری‌های خوب و سازنده با مرکز نور اعلام می‌نماید.

این جلسه با بررسی زمینه‌های همکاری و تعامل دو مجموعه و ارائه برخی پیشنهادها و دعوت مهندس مقیسه از ریاست مرکز نور برای بازدید از مجموعه ساترا به پایان رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha