شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
سردار

حوزه/فرمانده کل انتظامی کشور گفت:معیشت کارکنان انتظامی از دغدغه های نیروی انتظامی کشور است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛سردار احمد رضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی،نماینده ولی فقیه در استان لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد گفت: یکی از دغدغه ها و مسائلی که در انتظامی کشور ما با آن روبرو بودیم و حضرت آقا هم خیلی تاکید داشتند،معیشت همکاران است.

وی با تاکید بر بهبود وضع معیشتی کارکنان نیروی انتظامی اظهار داشت: ما خدمت حضرت آقا رسیدیم عرض کردم که ما از نادر سازمان های مسلحی هستیم،که کمترین منزل سازمانی را داریم.

وی افزود: تلاش داریم در فراجا در مسیر جلب رضایت خدا و مردم قدم برداریم و شأن و منزلت همکاران را افزایش دهیم تا یک پلیس مقتدر و در تراز انقلاب اسلامی پرورش و تربیت داده شود.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: از زمانی که کار را در انتظامی شروع کردیم، نهضت ساخت ۱۰۰ هزار خانه سازمانی در سطح کشور را در دستور کار قرار داده که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز بر این موضوع تاکید داشتند.

سردار رادان در ادامه با اشاره به سهم ۱۶۵۰ واحدی استان لرستان در خانه های سازمانی خاطرنشان کرد: در تاریخ انتظامی چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب بی سابقه بوده است، اما انتظار داریم با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و کمک استاندار، شهردار و اختیارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سرعت عمل کافی، این اقدام دنبال و با تلاش سردار الهی،فرمانده انتظامی لرستان که در موضوع انتظامی و تعامل با مردم و سازمان ها موفق عمل کردند،این موضوع نیز به نتیجه برسد.

فرمانده کل انتظامی کشور استان لرستان با بیان اینکه لرستان از استان هایی است که بنده با رزمنده ها و همکاران آن خاطرات زیادی در دوران دفاع مقدس و در ماموریت های گوناگون در استان های مختلف داشته ام،خاطر نشان کرد: سهم شهدای استان هم در انتظامی سهمی قابل توجه است و چشمگیر است.

سردار رادان با اشاره به نقش لرستانی ها در ایجاد امنیت کشور گفت: وقتی می خواهیم نقش را بررسی کنیم بایستی یک تجربه و یک پیامد را بسنجیم تا نقش را بدانیم ، تجربه من اینجا می گوید که فرزندان لرستان خودشان را محدود به منطقه لرستان نکردند و همه جاهای کشور را به عنوان وطن دانسته و ماموریت انجام می دهند و سهم انتظامی ما الان در اکثر استان ها که ماموریت پذیر و مامور پذیر هستند از جوانان لرستان هستند و ادعای این سخن سهم شهدای زیاد استان است و این منطقه قابلیت جذب فراوانی دارد و اشتیاق به جذب هم هست که مایه افتخار است .

وی به کنترل مجرمان سابقه دار با پابند و دستبند الکترونیک اشاره کرد و افزود: با موافقت ریاست قوه قضائیه قرار شده تا افرادی که سه بار سابقه سرقت داشته و دستگیر شده اند و یا اینکه محکومیت در این زمینه داشته اند (۳ سابقه) در طول ۱۰ سال با دستبند و پابند الکترونیکی کنترل شوند و این طرح در چند استان و بعد از آن در سطح کشور بیشتر انجام خواهد گرفت تا مردم طعم آرامش را بیشتر حس کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha