چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
متحده علما محاذ پاکستان

حوزه/ توسط جبهه متحده علمای پاکستان مراسم میلاد حضرت زهرا (س) با حضور علمای و دانشمندان از مذاهب مختلف در کراچی برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به همت جبهه متحده علمای پاکستان، مراسم میلاد باسعادت دخت پیامبر اکرم حضرت زهرا سلام الله علیها با ارادت و احترام فراوان در کراچی پاکستان برگزار شد. که در آن علمای مکاتب مختلف و مداحان به بیان سیره بانوی دوعالم پرداختند.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین میرزا یوسف حسین، مولانا محمد امین انصاری دبیر کل جبهه متحده علمای پاکستان، مولانا انتظارالحق تهانوی، عبدالخالق فریدی، مفتی عبدالغفور اشرفی، مولانا منظرالحق تهانوی، مولانا سید طاهر جمال تهانوی، مولانا سید شمیل احمد قادری حنبلی، نثار احمد قلندری، مرتضی خان رحمانی و دیگران به سخنرانی پرداختند.

سخنرانان گفتند: حضرت فاطمه الزهرا (س) در راس همه زنان است. نقش حضرت فاطمه (س) را باید در اصلاح و نجات زنان قربانی فسق با افکار و اندیشه های غربی برجسته کرد. آن بانو به عنوان دختر، مادر، همسر در هر مقامی الگو زنان جهان است.

آنان تاکید کردند: زنان مسلمان می توانند با الگوگیری از حضرت فاطمه (س) حیا، عفاف، زهد و تقوا را پیشی بگیرند. امروز با در نظر داشتن شجاعت و صبر حضرت صدیقه طاهره می توان با دشمنان اسلام مبارزه کرد.

در این مراسم حاضران با نیروهای پاکستانی در برابر توطئه های داخلی و خارجی در پاکستان ابراز همبستگی کردند و هچنین از درگاه ایزدمنان، پیروزی و آزادی مسلمانان مظلوم فلسطین را مسئلت نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha