پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت‌الاسلام باقری بنابی

حوزه/ امام جمعه پارس آباد پیروی از ولایت را مهم ترین درس مکتب شهدا دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی، امام جمعه شهرستان پارس آباد، ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهدا که در حسینیه اعظم آقا ابوالفضل العباس(ع) این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، پیروی از ولایت را مهمترین درس مکتب شهدا دانست.

وی با بیان اینکه شهدا پرورش یافتگان مکتب امام حسین(ع) هستند، گفت: پیروی از ولایت مهم ترین هدف شهدا بود و آنها با پیروی از ولایت خود را در مسیر صراط مستقیم قرار دادند.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به اینکه نسل جوان باید ادامه دهنده راه شهدا باشند، اظهار کرد: امروزه نسل نوجوان و جوانان باید با رشادت ها و جانفشانی های شهدا بیشتر آشنا شوند و شهدا را سرمشق و الگو و اسوه خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه تکریم مادران و همسران شهدا یک مسئولیت همگانی است، عنوان کرد: مادران شهدا بزرگ زنانی هستند که تربیت نسلی را بر عهده داشته‌اند که ملت ایران به آن نسل مدیون است.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به ویژگی‌های حضرت فاطمه زهرا (س) تاکید کرد: حیا، عفت، جریان شناسی، امام شناسی، صبر و ساده زیستی از جمله ویژگی‌های حضرت فاطمه زهرا (س) بودند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha