شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
سید ابراهیم سعیدی

حوزه/ حجت‌الاسلام سعیدی گفت: وقتی رژیم پوشالی صهیونیستی در عملیات طوفان‌الاقصی در برابر نیروهای مجاهد فلسطینی و حماس شکست خورد، طبیعی بود که راهکار قتل عام و برخورد با غیرنظامیان را در پیش بگیرد تا شاید افکارعمومی جهان را از این شکست بزرگ منحرف کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم سعیدی امام جمعه موقت دیّر امشب در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در مسجد فاطمه زهرا(س) دیّر برگزار شد، با تسلیت این جنایت به خانواده شهدا و آرزوی شفای مجروحان، اظهار داشت: این اتفاقات و حوادث اگرچه تلخ است، اما باعث حرکت سریع‌تر و نزدیک شدن مسلمین و جهان اسلام به پیروزی نهایی و ظهور منجی عالم خواهد شد.

وی به دلیل این اقدام دشمن اشاره کرد و افزود: وقتی رژیم پوشالی صهیونیستی در عملیات طوفان‌الاقصی در برابر نیروهای مجاهد فلسطینی و حماس شکست خورد، طبیعی بود که راهکار قتل عام و برخورد با غیرنظامیان را در پیش بگیرد تا شاید افکارعمومی جهان را از این شکست بزرگ منحرف کند.

حجت‌الاسلام سعیدی با اعلام اینکه جبهه مقاومت در طوفان‌الاقصی دو راهبرد داشت، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی هیچ وقت در جنگ فرسایشی نمی‌تواند مقاومت کند و گروه‌های مقاومت فلسطینی در طوفان‌الاقصی دقیقا بر ضد این سیاست محوری رژیم صهیونیستی اقدام کردند، بنابراین روز به روز جنگ را ادامه و ضمن مقاومت، ضرباتی به رژیم صهیونیستی می‌زنند.

وی اظهار کرد: راهبرد دوم گروه‌های مقاومت این است که جلوی آرزوی رژیم صهیونیستی که می‌خواست ایران اسلامی به‌عنوان مغز متفکر اصلی مقاومت اسلامی و محور مقاومت را مستقیما درگیر جنگ کند، بگیرد.

امام جمعه موقت دیّر، با بیان اینکه دشمن از عکس و نام شهید سلیمانی می‌ترسد، عنوان کرد: چهار سال است که سلیمانی دوباره متولد شده و از روز شهادتش که تولد جهانی او به عنوان قهرمان بود، دشمن از نام و تصویر و فکر او نیز می‌ترسد و لذا در چنین روزی دست به این جنایت می‌زند.

وی با تأکید براینکه طبق فرمایش رهبری؛ انتقام سخت از دشمن از همین الان مورد پیگیری قرار می‌گیرد، یادآور شد: چه این حادثه و ترور کار داعش باشد یا اسرائیل منحوس و هر کس دیگر، سَر این قضیه در بین صهیونیست‌ها و لابی صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام سعیدی تأکید کرد: مردم و مسئولین جمهوری اسلامی با هوشیاری و با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری از دشمن انتقام خواهند گرفت و مسیر را با قدرت و قوت ادامه می‌دهند و نمی‌گذارند رژیم صهیونیستی افکار عمومی جهان را از فلسطین و مردم مظلوم غزه و پیروزی‌های حماس به سمت موضوعات دیگر منحرف کند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران ضمن‌ حمایت از مردم فلسطین و غزه به موقع از دشمن انتقام خواهد گرفت، گفت: این شهادت‌ها اگرچه تلخ است اما همه این سختی‌ها و داغ‌ها نتیجه داده و انقلاب اسلامی را تا امروز نگاه داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha