پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
حجت‌الاسلام ابراهیمی

حوزه / خطیب نماز جمعه میناب گفت : قیام ۱۹دی تجلی بخش هویت اصلی انقلاب و روند انقلاب را تسریع و نهضت امام را فراگیر نمود و ماهیت ضد مردمی حکومت طاغوت را بیشتر افشا کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان ، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: جنایت هولناک تروریستی شهر کرمان در جوار مرقد مطهر حاج قاسم سلیمانی که منجر به شهادت جمع زیادی از هم وطنان و مجروح شدن جمع دیگری از زائران گردید را محکوم کرد و شناسایی و مجازات آمران و عاملان این جنایت را از مسئولین امینی و قضایی مطالبه نمود و به خانواده شهدا تسلیت و سلامتی و شفای مجروحان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمود.

وی افزود: گرچه گروهک خون آشام داعش مسئولیت این جنایت را بر عهده گرفته است، اما عامل اصلی و ذاتی استکبار جهانی و رژیم سفاک صهیونیسم است و بدون تردید با ادله و قرائن متعدد بیانیه داعش تحت هدایت صهیونیست ها و سرویس اطلاعاتی آن رژیم تنظیم شده است و داعش به عنوان نوکر انتشار داده است.

خطیب نماز جمعه میناب ادامه داد: قیام ۱۹دی را تجلی بخش هویت اصلی انقلاب و در روند انقلاب را تسریع و نهضت امام را فراگیر نمود و ماهیت ضد مردمی حکومت طاغوت را بیشتر افشا کرد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی عفاف و حجاب فضیلتی ایرانی و اسلامی است عنوان کرد: استکبار و غرب قبل از رضاخان هم برای ساختار شکنی فرهنگی در ایران برنامه ریزی داشت و در ایران فرقه های ضاله مانند بهائیت بازیگران حلقه اول کشف حجاب بودند و هستند.

وی همچنین اظهار کرد : بهائیت در ترویج و گسترش فرهنگ برهنگی از گذشته تا کنون فعال بوده است و جوانان ما در فضای مجازی مراقب باشند ناخواسته مروج اندیشه بهائیت نباشند .

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی ابراز داشت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات پیش رو است و باید همگی در این اعلام عمومی برای پیشرفت ایران اسلامی حضور چشم گیر داشته باشند.

وی تصریح کرد: همه داوطلبان اعم از تایید شدگان و تایید نشدگان در انتخابات بر اساس تکلیف دینی حضور یابند تا ایرانی آبادتر داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha