چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
نماز

حوزه/ مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان با اشاره به اهمیت اقامه نماز اول وقت در جامعه، گفت: اقامه نماز اول وقت عاملی مهم در پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان، امروز در نشست تخصصی ائمه جماعات دانشگاه های فرهنگیان و پیام نور استان که با هدف ارائه راهکارها برای اشاعه و تعمیق فرهنگ اقامه نماز اول وقت در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی لرستان برگزار شد، بیان داشت: باید با همت جهادی و تبلیغ مستمر در راستای اقامه نماز اول وقت در جامعه تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: آموزش مستمر فرهنگ سازی اقامه نماز به دانشجویان، دانش آموزان و والدین آنان که تاثیر بسیاری را در افزایش معنویت و کاهش بزهکاری ها در جامعه خواهد داشت، باید در اولویت برنامه ریزی های تعلیم و تربیت قرار گیرد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان با بیان اینکه اقامه نماز اول وقت عاملی مهم در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه است، خاطرنشان کرد: تمام مشکلاتی که امروزه برخی خانواده ها با آن گریبان گیر شده‌اند در اثر عدم توجه به اقامه نماز و عمل به آموزهای دینی و قرآنی است.

حجت الاسلام چراغی گفت: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی باید چندین ساعت را به مسئله معارف دینی و قرآنی بپردازند و برای تحقق این مهم همتی والا داشته باشند.

بنابر این گزارش: در این نشست‌ به ارائه گزارش فعالیت‌های فرهنگی، راهکارهای مفید و مؤثر برای ارتقاء سطح کیفی نماز، روش‌های جذب دانشجو به نماز و طرح همراهی و همگامی دانشجو و اساتید با احکام نماز پرداخته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha