جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت‌الاسلام صادقی

حوزه / حجت‌الاسلام صادقی گفت: تا زمانی که انگیزه و روحیه شهادت طلبی در بین ملت باشد دشمن خواب پیروز شدن را تعبیر ناشدنی می‌داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام مختار صادقی معاون اجتماعی، فرهنگی و پیشگیری دادگستری استان هرمزگان، امروز در تجمع جامعه وکلای و حقوقدانان که در گلزار شهدای گمنام بندرعباس برگزار شد، با استناد به آیه ۱۱۱ سوره توبه، اظهار داشت: خداوند با انسان‌ها معامله خواهد کرد و شهیدان با عزیزترین دارایی خود که جانشان باشد، با خدا معامله کردند.

وی افزود: شهدا بهترین معامله را با خدا کردند و در عوض آن، مقام قرب الهی را نصیب خود کردند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری هرمزگان، بیان کرد: ملتی که شهادت دارد سر تعظیم در مقابل هیچ طاغوتی فرود نمی‌آورد و علت دشمنی دشمنان در طول تاریخ همین مسئله بوده است.

وی تصریح کرد: جبهه مقاومت عرصه را بر جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا تنگ کرده و هر روز بر پیکر آن تیری فرود می‌آورد که نشانه استیصال و درماندگی آنها در حادثه تروریستی کرمان قابل مشاهده است.

معاون پیشگیری وقوع جرم دادگستری استان هرمزگان اضافه کرد: شهادت یک نیروی مخلص از زنده آن والاتر است و شهید حاج قاسم سلیمانی به مراتب از سلیمانی زنده، برای جبهه استکبار خطرناک‌تر است.

حجت‌الاسلام صادقی ادامه داد: تا زمانی که انگیزه و روحیه شهادت طلبی در بین ملت باشد دشمن خواب پیروز شدن را تعبیر ناشدنی می‌داند.

وی خاطرنشان کرد: در طول مسیر انقلاب اسلامی هر افراد یا گروهی که در مقابل با جمهوری اسلامی ایران زاویه پیدا کردند، سبب انزوای خودشان شدند.

معاون پیشگیری وقوع جرم دادگستری هرمزگان ابراز کرد: امروز همه باید وارد میدان شویم و مردم را نیز در این میدان مشارکت دهیم تا دو اصل حضور در صحنه و انتخاب اصلح را رقم زنیم.

گفتنی است: در پایان تجمع کنندگان بیانیه‌ای در محکومیت بر علیه تجاوزات آمریکا و انگلیس بر ملت یمن و غزه قرائت کردند.

‌انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha