جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
جلسه شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

حوزه/ جلسه شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و نمایندگان دستگاه اجرایی در استانداری قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم امروز در جلسه شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد گفت: فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه حیات می‌بخشد؛ شهید حتی بعد از شهادتش هم حیات دارد و این وعده الهی است.

وی افزود: آنان که شهید زندگی می‌کنند و مزدشان هم شهادت است، بعد از شهادت با حیات وعده داده شده الهی منشا اثر هستند و موجب هدایت جامعه به سمت تعالی می‌شوند، چرا که راه شهدا راه کمال است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم ادامه داد: امروز وظیفه ماست تا در مسیر احیای این فرهنگ اسلامی قرآنی و عاشورایی گام برداریم.

احمد حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی استاندار قم نیز در این جلسه با اشاره به جایگاه شهدا گفت: دستگاه‌ها در اجرای بند «و» قانون و اختصاص یک درصد از اعتبارات به بحث ترویج و توسعه فرهنگ ایثار شهادت پیگیری داشته و نسبت به آن احساس وظیفه کنند.

وی تاکید کرد: دستگاه‌ها نسبت به اجرای برنامه‌های این شورا اهتمام ویژه داشته باشند و مدیران دستگاه‌های عضو شخصاً در جلسات حضور یابند.

برگزاری یادواره شهدا از سوی دهیاری ها، توجه به فضای مجازی و بهره مندی از این ظرفیت در نشر فرهنگ ایثار شهادت، دیدار ماهانه مسئولان دستگاه‌ها با خانواده شهدا، تبلیغات محیطی در ورودی‌های شهر با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار شهادت از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha