شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
ط

حوزه / حجت الاسلام قاسمی ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به دمشق در به شهادت رساندن سرداران سپاه انقلاب اسلامی گفت : به قطع و یقین رژیم خبیث کودک کش به فضل الهی در آستانه سقوط قطعی و حتمی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های این هفته نماز جمعه ابوزید آباد در مصلای این شهر ضمن تبریک ولادت با سعادت امیرالمومنین علی علیه السلام، روز پدر و روز مرد به روایتی از امیرالمومنین (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: امیرالمومنین (ع)می‌فرماید در شگفتم از کسی که می‌تواند استغفار کند در عین حال ناامید است.

امام جمعه ابوزید آباد با بیان اینکه علی بن ابیطالب(ع) می‌فرماید دو چیز در روی زمین موجب امان مردم از فرود آمدن عذاب خدا بود یکی از آن دو برداشته شد پس دومی را دریابید و به آن چنگ بزنید گفت:امان اولی وجود مقدس پیامبر اسلام (ص) بود که دیگر در میان ما حضور ندارد و امان دوم استغفار از خداست.

حجت الاسلام قاسمی به سالروز حماسه مردم آمل اشاره کرد و ابراز داشت : روز ۶ بهمن نبرد مسلحانه ای در شهر آمل شکل گرفت که مردم این شهر پیشتاز این مبارزه بر علیه منافقین بودند و در جنگ تحمیلی هم جمع زیادی از این مردم در جبهه ها حضور داشتند و فرزندان و زنان آنها نیز مقابل منافقین ایستادند.

امام جمعه بخش کویرات با بیان اینکه امام خمینی(ره) نیز از حماسه تاریخی مردم فداکار شهرستان بابل تشکر کرد ابراز داشت مقام معظم رهبری نیز در مورد ششم بهمن می فرمایند: «نباید اجازه داد که این خاطره های پرشکوه، این حوادث بی نظیر و تعیین کننده تاریخ انقلاب، در ذهن ها کم رنگ شود.

حجت الاسلام قاسمی در ادامه ضمن گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دهه فجر در حقیقت دهه شکرگزاری و آغاز همه نعمت‌های بزرگ الهی است که باید ملت ایران به خوبی از این دهه استفاده کنند، چرا که همه مسئولیت‌های ما و دولتمردان ما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهداست .

امام جمعه بخش کویرات با بیان اینکه علی رغم برخی از کاستی‌ها، نظام جمهوری اسلامی به فضل الهی با قدرت و قوت به پیش می‌رود برلزوم شکر نعمت گذاری انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد و یاد آورشد: با توجه به اینکه بهای سنگینی برای انقلاب اسلامی ایران پرداخت شده است لذا برای شکر این نعمت باید خدمت صادقانه ، خالصانه دولتمردان به مردم ارائه گردد.

حجت الاسلام قاسمی برلزوم تبیین دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب توسط مسئولان در دهه فجر تاکید کرد و ابراز داشت : دهه مبارکه فجر حقیقتاً عید انقلاب ،عید تاریخ ایران ، عید امام بزرگوار و فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی می باشد.

امام جمعه ابوزید آباد به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در یازدهم اسفند سالجاری اشاره کرد و یاد آورشد : اینکه مقام معظم رهبری زودتر از دفعات قبل پیرامون انتخابات صحبت فرمودند نیازمند تامل و تعمق است.

حجت الاسلام قاسمی برلزوم حضور پرشور مردم در انتخابات تاکید کرد و ابراز داشت : همه آحاد مردم ایران علاقمند به قوی بودن ایران اسلامی با حضوری پرشور در پای صندوق های رای داشته باشند.

امام جمعه ابوزید آباد برلزوم هوشیاری مردم در برابر توطئه دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی تاکید کرد و افزود: برای شکست نقشه‌های شوم دشمنان داخلی و خارجی مردم ایران باید تلاش مضاعفی در انتخابات پیش رو داشته باشند.

حجت الاسلام قاسمی ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به دمشق در به شهادت رساندن سرداران سپاه انقلاب اسلامی تصریح کرد: به قطع و یقین رژیم خبیث کودک کش به فضل الهی در آستانه سقوط قطعی و حتمی قرار دارد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha