پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
برگزاری دوره آموزشی احکام آرایش های نوپدید در همدان

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان همدان از برگزاری دوره آموزشی احکام آرایش های نوپدید با عنوان «پرنیان» ویژه مدارس علمیه خواهران همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از همدان، مریم جان جان، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان همدان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی حضوری احکام آرایش های نوپدید با عنوان «پرنیان» ظهر امروز در مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنین گفت: در این دوره آموزشی تخصصی مبلغان خواهر به صورت تخصصی با احکام آرایش های نوپدید شامل تاتو، کاشت ناخن، مژه و دیگر آرایش های نوپدید آشنا می شوند تا ضمن آگاهی از احکام بتوانند اثرات و تبعات آرایش های دینی را بر احکام عبادت و زندگی روزمره برای بانوان جامعه تبیین نمایند.

وی افزود: این دوره آموزشی با تدریس کبری صادقی، مدرس و کارشناس پاسخگوی احکام شرعی دفتر نماینده محترم ولی فقیه در استان همدان از ۸ بهمن ماه سال جاری آغاز شده و در تمامی مدارس علمیه خواهران استان همدان جهت آموزش و تربیت مبلغان ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان همدان در پایان بیان داشت: مخاطب این دوره طلاب، دانش آموختگان و مبلغان خواهر در سطح استان می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha