دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
محسن افشارچی استاندار زنجان

حوزه/ استاندار زنجان در همایش حماسه حضور مدیران و معلمان شهر زنجان گفت:تلاش مردم ایران، ایستادن بر روی پای خود است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان در همایش حماسه حضور که به مناسبت ایام انتخابات و با حضور هزار نفر از مدیران و معلمان شهر زنجان برگزار می شد، با بیان اینکه اگر در جایگاه خود تحلیل نداشته باشم، حضور در جایگاه استاندار برای من سخت است، اظهار کرد: اگر نتوانیم برای خود تحلیل داشته باشیم در زمان خاص در جایگاه لازم نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه با تمام قوا هسته خانواده را چسبیده و بعد از حدود ۲۰ سال به نقطه آرامش می‌رسیم، افزود: فکر و تصور درباره خانواده را باید درباره ملت نیز داشته باشیم، قوام گرفتن یک ملت نیاز به ۲۰۰ الی ۳۰۰ سال زمان دارد. وجود ما در این نقطه نتیجه ۲۰۰ الی ۳۰۰ سال مبارزه در کشور برای استقلال بوده است.

افشارچی با بیان اینکه اینجایی که ایستاده‌ایم خیلی خون داده شده و زحمت کشیدیم، تمام تلاش مان باید برای ایجاد تغییر باشد، ادامه داد: نماینده مجلس در ایجاد تغییر مهم است، مجلس در کلان خیلی تاثیرگذار است، هر نماینده‌ای که تواناتر بوده و سیستم دیوان سالار جمهوری اسلامی را بفهمد در استان موثر خواهدبود.

استاندار زنجان با بیان اینکه اگر برای شکل گرفتن و قوام مملکت فکر می‌کنیم باید کاری انجام دهیم باید از همین مسیر استفاده کنیم و نماینده خوب انتخاب کنیم، گفت: مشارکت حداکثری مردم سبب می شود پیچ تحریم را رد کنیم، هرچقدر بیشتر پای کار باشیم فشارها کمتر خواهدشد.

وی با بیان اینکه در زنجان ۱۵۰ نفر کاندید حضور دارد، یعنی اجازه انتخاب ۱۵۰ سلیقه دارید، از شما میخواهم همه در انتخابات شرکت کنید زیرا موجب می‌شود چرخ‌ها بهتر بچرخند، فشار از روی حاکمیت و جمهوری اسلامی برداشت شود، عنوان کرد: از لحاظ سخت افزاری پیشرفت‌های زیادی داشته‌ایم ولی همه در امتداد حرکت مردم است و اگر مردم نباشند انگار هیچ چیزی نداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha