دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
عکس

همزمان با آغاز عملیات اجرایی احداث ۵۹۵۰۰ واحد مسکونی برای دانشگاهیان کشور، عملیات اجرایی احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای دانشگاهیان استان قم و خوابگاه متاهلی با اختصاص ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار دانشگاه حضرت معصومه (س) با دستور رئیس جمهور آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، عملیات احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای اعضای هیات علمی، کارکنان و نخبگان استان قم همزمان با احداث ۵۹۵۰۰ واحد مسکونی برای دانشگاهیان در دانشگاه های دولتی و آزاد سایر استان ها آغاز شد.

شایان ذکر است پس از بازنگری در طرح جامع دانشگاه حضرت معصومه (س)، ۳۰هکتار از اراضی تحت اختیار این دانشگاه به مسکن اعضای هیئت علمی، کارکنان و نخبگان استان قم اختصاص یافته و در جلسه ای که به صورت برخط و با حضور رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، دستور آغاز عملیات اجرایی آن از سوی رئیس جمهور صادر گردید.

از این ۳۰ هکتار ۷.۵ هکتار به فضای خدماتی و ۱۳.۵ هکتار به مسکن اختصاص یافته و حدود ۱۰۰۰ واحد مسکونی را در خود جای خواهد داد.

همچنین ۳ هکتار از این اراضی در طرح توجیهی به منظور احداث خوابگاه متاهلی در نظر گرفته شده و جهت اسکان دانشجویان متاهل این دانشگاه ساخته خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    سپاس از افق بلند و همراهی مسوولین دانشگاه حضرت معصومه س با دولت خدمتگزار در خدمت به جامعه دانشگاهی و نخبگانی استان