جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ |۲۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 31, 2024
حجت الاسلام محمد رحیمی

حوزه/ حجت الاسلام محمد رحیمی، معاون آموزش حوزه علمیه استان اردبیل از آغاز ثبت نام برای سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد رحیمی، معاون آموزش حوزه علمیه استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار حوزه در اردبیل، از آغاز ثبت نام برای سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه استان خبر داد.

وی با اشاره به نیاز جامعه به طلاب عالم و فاضل، گفت: حوزه علمیه استان اردبیل در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از میان نوجوانان و جوانان متعهد و علاقه‌مند به تحصیل علوم دینی، طلبه می‌پذیرد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان اردبیل با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبان از روز ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۲ مصادف با روز اول ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام به مدارس علمیه استان و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت پذیرش حوزه به نشانی [https://paziresh.ismc.ir](https://paziresh.ismc.ir) مراجعه فرمایند.

حجت الاسلام رحیمی در ادامه به شرایط پذیرش در حوزه‌های علمیه اشاره کرد و گفت: داشتن حداقل مدرک تحصیلی پایه هشتم دوره اول متوسطه، قبولی در آزمون ورودی و مصاحبه گزینش از جمله شرایط پذیرش در حوزه‌های علمیه است.

وی همچنین به مزایای تحصیل در حوزه‌های علمیه اشاره کرد و گفت: تحصیل در حوزه‌های علمیه به صورت رایگان بوده و طلاب از مزایای مختلفی از جمله شهریه، خوابگاه و بیمه برخوردار می‌شوند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان اردبیل در پایان با دعوت از جوانان علاقه‌مند به تحصیل در علوم دینی، گفت: حوزه‌های علمیه استان اردبیل با آغوش باز پذیرای مشتاقان علم و معرفت هستند و طلاب پس از اتمام تحصیلات می‌توانند در زمینه‌های مختلف تبلیغی، آموزشی، پژوهشی و ... به جامعه اسلامی خدمت کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha