جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کد خبر: 1142083
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
گراوند

حوزه/ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان از راه‌اندازی قرارگاه خیریه دانشگاهیان استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام هادی گراوند، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان امروز در مراسم پویش توشه عاشقی که به همت کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و جهاد دانشگاهی استان در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی لرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت و جایگاه احسان و نیکوکاری در دین مبین اسلام و سیره اهل بیت(ع) بیان داشت: باید تلاش کنیم فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین آحاد جامعه نهادینه شود.

وی با بیان اینکه شاد کردن دل نیازمندان و انسان ها امری نیکو و معنوی است، افزود: سال نو و ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای تبیین و اشاعه فرهنگ نیکوکاری در جامعه است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان با بیان اینکه در چند سال اخیر در مجموعه دانشگاه‌های لرستان اقدامات خیر و عام‌المنفعه زیادی صورت گرفته اما متاسفانه گاهی اوقات در نشر و بیان خوبی‌ها کم کاری می‌شود، خاطرنشان کرد: خیریه دانشگاهیان لرستان در راستای توان‌افزایی و اثرگذاری بهتر و بیشتر و انجام کارهای خیر متفاوت‌تر، راه‌اندازی خواهد شد.

حجت الاسلام گراوند گفت: پیش نویس اساسنامه اولیه خیریه دانشگاهیان لرستان در حال انجام و مجموعه دانشگاه‌ها و کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) همکاری برای راه اندازی این خیریه را خواهند داشت.

وی در پایان یادآور شد: بیش از ۲۰ خیریه فعال دانشگاهی در استان لرستان فعالیت دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha