یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
کد خبر: 1142168
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
رمضان

حوزه/ مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان برنامه های این ستاد را در ماه مبارک رمضان تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه نماز لرستان امروز در جمع خبرنگاران برنامه های ستاد را در دو محور فرهنگی، نظارت و ارزیابی تشریح کرد.

وی بیان داشت: با توجه به برگزاری برنامه ها، فعالیت‌ها و نشست های فرهنگی و نمازی و استفاده هر چه بیشتر و بهتر از فضای مجازی و ابزار هنر در جهت ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز خصوصا در ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی در شهرهای مختلف استان برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان غبارروبی و آماده‌سازی فضای نمازخانه های ادارات، مساجد و مدارس و بازدید از مساجد و نمازخانه‌های بین راهی و همچنین مراکز اسکان زائران، برگزاری نشستهای دانش آموزی در سطح مدارس استان و برگزاری دوره های صحت قرائت نماز در دستگاه های اجرایی از برنامه‌های این ستاد می باشد.

حجت الاسلام چراغی عنوان کرد: برگزاری جلسات تفسیر با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان همراه با مسابقه پیامکی تفسیر و نماز از صدا و سیمای مرکز استان، حضور کارشناسان در صدا و سیمای استان با موضوع شیوه های دعوت به نماز فرزندان، برگزاری جشنواره یا مسابقه روزه اولی‌ها، برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز و حضرت علی (ع) ویژه ایام و لیالی قدر،برپایی نماز جماعت اول وقت، سخنرانی و برنامه های آموزشی شامل احکام، تصحیح قرائت نماز، بیان فلسفه نماز توسط ائمه جماعات دستگاه ها از دیگر برنامه‌های این ستاد در ماه رمضان است.

وی در پایان بر اشاعه و گسترش فرهنگ نماز در جامعه تاکید و خاطر نشان کرد:ایام ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای اشاعه و تبیین فرهنگ نماز در جامعه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha