چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
اردوی خانوادگی

حوزه/ معاون تبلیغ و فرهنگ عمومی استان اصفهان با بیان اینکه تحقق هر چه بهتر تبلیغ نیازمند همدلی و همراهی خانواده‌ها با روحانیون و مبلغین است، گفت: برای این منظور اردوی مشهد مقدس برای حدود ۴۰۰ نفر از مبلغین طرح هجرت حوزه علمیه اصفهان به همراه خانواده های آنها برگزار شد.

حجت الاسلام سید حسین مؤمنی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، اظهار کرد: اردوی آموزشی ـ سیاحتی سال ۱۴۰۲ طلاب طرح هجرت اصفهان در مشهد به صورت خانوادگی برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این اردو را لزوم توجه ویژه به خانواده مبلغین خاصه طلاب طرح هجرت دانست و افزود: تکریم خانواده های طلاب و مبلغین طرح هجرت از مهمترین اهداف این اردو بوده است.

معاون تبلیغ و فرهنگ عمومی استان اصفهان با بیان اینکه تحقق هر چه بهتر تبلیغ، نیازمند همدلی وهمراهی خانواده ها با روحانیون و مبلغین است، گفت: مبلغی در امر رسالت تبلیغ؛ موفق تر است که خانواده او را در عرصه اجتماعی و شرایط فردی بیشتر همراهی کند.

وی بیان کرد: یکی از کارکردهایی که ما به عنوان مسئولین می توانیم برای تحقق هر چه بهتر تبلیغ انجام دهیم این است که خانواده طلاب را مورد توجه بیشتر قرار دهیم، لذا برگزاری اردوی خانوادگی طلاب طرح هجرت در مشهد مقدس بر این اساس هرساله برنامه ریزی می شود که یک هویت خانوادگی و جمعی مبلغین در آن دیده می شود و خانواده مبلغین با یکدیگر آشنا می شوند.

حجت الاسلام مومنی ضمن تاکید بر لزوم تکریم و پاسداشت از زحمات خانواده مبلغین، خاطرنشان کرد: تبلیغ بر دو رکن بیرونی استوار است، عرصه تبلیغ و محیط و فضای شهری و روستایی و عرصه داخل منزل و همراهی خانواده با مبلغ، که می‌تواند ضریب تبلیغ را افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه این گونه اردوها در واقع تشکر از زحمات خانواده طلاب و مبلغین می باشد، گفت: این اردوی آموزشی سه روزه در هتل ولایت مشهد و همراه با تجلیل از خانواده های مبلغین هجرت برگزار شد.

معاون تبلیغ و فرهنگ عمومی استان اصفهان عنوان کرد: در این اردو علاوه بر توجه به بُعد سیاحتی و تفریحی، به مسائل آموزشی، تربیتی و بحث و تبادل نظر پیرامون نکات لازم در انجام رسالت تبلیغ از زبان خانواده طلاب نیز اهتمام ویژه‌ای شد.

اردوی خانوادگی طلاب طرح هجرت اصفهان در مشهد برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha