شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اکرمی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خوزستان در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین شیخ حمزه اکرمی از اساتید حوزه علمیه ماهشهر را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیرحوزه علمیه خوزستان در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین شیخ حمزه اکرمی پیام تسلیتی صادر و خواستار پیگیری این حادثه مولمه و اطلاع رسانی مسئولان ذیربط شد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَنَبْلُوَنَّکُم بِشَیْءٍ مِّنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِّنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر اسفبار ضایعه از دست دادن روحانی خدوم مبلغ و استاد حوزه علمیه ماهشهر که در حادثه‌ای مشکوک به قتل رسید سبب تاثر خاطر همه دلدادگان و محبین اهل بیت علیهم السلام شد.

ضمن تسلیت ارتحال ایشان به خانواده و جمیع دوستان و آشنایان ایشان و آرزوی صبر و اجر برای ایشان و رحمت و مغفرت الهی برای آن مرحوم، پیگیری سریع و دقیق حادثه و اطلاع رسانی را از همه مسئولان خواستارم.

سید محمدعلی بلادیان

مدیر حوزه علمیه استان خوزستان

خاطرنشان می شود : بر اساس  شنیده ها حجت‌الاسلام والمسلمین اکرمی توسط سارقان به قتل رسیده و پیکر آغشته به خون وی در جنب راه آهن بندر ماهشهر پیدا شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ملت IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    1 0
    خدا رحمتش کنه-یک روحانی خوب هم که هست-بخاطر ناامنیتیهای اقتصادی،بی عدللتی تبغیض وجود سارقان وجنایتکاران ...اینطوری به قتل میرسد
  • فرزاد IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    0 0
    گنه کرد در تهران آهنگری زدند در ماهشهر سر زرگری...
  • اکبرجعفری تفضل IR ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    0 0
    باسلام وآرزوی قبولی طاعات شماعزیزان نیروی انتظامی سروران لطفا در اسرع وقت پیگری و قاتلان را بی ملاحظه به اشدمجازات برسانید
  • گمنام IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    2 1
    اگر شهریه طلاب به اندازه حداقل دستمزد یه کارگر و یا به اندازه حقوق یک سرباز باشد ،دیگر طلبه ای دنبال مشاغلی مثل اسنپ و... نمی رود و یا به حداقل ممکن میرسد بنده از شما می خواهم به دنبال افزایش شهریه طلاب باشید. بنده بعنوان یه طلبه به کلیه مسولین حوزه می گویم به جای این که درخواست بدهند ابعاد قتل این استاد معلوم بشود،بهتر است از به وقوع امدن چنین اتفاقاتی پیشگیری کنند و این زمانی حاصل می شود که مبلغ شهریه زیر خط فقر نباشد.