شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ال

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان برلزوم تحقق شعار امسال با توسعه محصولات صادراتی به کشورهای دنیا و اشتغالزایی تاکید کرد و افزود: با کمک مسئولان، بخشداران و دهیاران با فعالیت های خانگی تهدید های جدی را می توانند به فرصت تبدیل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، در پنجمین روز فعالیت ادارات در سال جدید فرماندارو مدیران نهادها و ادارات شهرستان کاشان با حضور در حسینیه علی اکبر(ع) با حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان و منتخب مردم استان اصفهان درمجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در این مراسم ضمن قبولی طاعات و عبادات و تبریک سال جدید تقارن ماه رمضان با سال جدید را به فال نیک گرفت و با اشاره به شرایط انبیاء الهی اظهار داشت: آرزوی انبیاء و اولیاء الهی تشکیل حکومت الهی بوده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه حضرت موسی (ع)برای تشکیل حکومت تا روزی قیامت از خداوند متعال درخواست حسنه کرد گفت: خداوند متعال سیره مستمر حسنه دنیا و آخرت را براساس درخواست حضرت موسی(ع)در بنی اسرائیل را برای اهل تقوا و تابعان پیامبر اکرم اجابت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم ارتباط هرچه بیشتر مسئولین با خداوند متعال با بیان اینکه باری که بردوش مسئولین گذاشته شده است باید بندگی خدا را بکنند گفت: بنده از زمانی که نماینده مقام معظم رهبری در کاشان شدم و اعتماد مردم استان اصفهان را در خبرگان رهبری به دست آوردم باید عباداتم با قبل از آن متفاوت باشد.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه تلاوت قرآن در شب های ماه مبارک رمضان نباید ترک شود گفت: پرسنل ادارات قدر ماه مبارک رمضان را بدانند و در ساعات غیر اداری با قرآن و مفاتیح الجنان انس برقرار کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان برلزوم تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در مدارس تاکید کرد و یاد آورشد: دانش آموزان باید بدانند که مقام معظم رهبری برای گام دوم 40 ساله چه فرمایشی داشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به شعار جهش تولید با مشارکت مردم در سال جدید اشاره کرد و ابراز داشت : مقام معظم رهبی در 14 دی 1402در دیدار با مردم قم فرمود، دشمن فهمیده که علت پیشرفت ایران حضور مردم در صحنه می باشد.

منتخب مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری سیاست راهبردی دشمن را نبودن مردم در صحنه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و دینی دانست و افزود: سیاست راهبردی دشمن نبودن مردم در صحنه های مختلف نظام می باشد.

امام جمعه کاشان برلزوم تحقق شعار امسال با توسعه محصولات صادراتی به کشورهای دنیا و اشتغالزایی تاکید کرد وبیان کرد: با کمک مسئولان، بخشداران و دهیاران با فعالیت های خانگی تهدید های جدی را می توان به فرصت تبدیل کرد.

انتهای پیام./

لزوم تحقق شعال امسال با توسعه محصولات صادراتی به کشورهای دنیا و اشتغالزایی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha