چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
.

حوزه/ حجت الاسلام رادمرد گفت: ما هستیم تا فلسطین بماند و اسرائیل نابود شود، هر چه دشمن دست به اقدامات تروریستی بزند و فرماندهان سلحشور ما را به شهادت برساند هرگز دست از آرمان فلسطین برنخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام رادمرد امام جمعه ماهدشت در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: طوفان الاحرار در جمعه ماه رمضان ۱۴۴۵، تحت‌تأثیر طوفان الاقصی است، طوفان توفنده‌ای که معادلات جهانی را در هم ریخته و شرایط نوینی را در عالم پدید آورده است، طبعاً حضور امسال مردم ایران و جهان تأثیرات بیشتری خواهد داشت.

وی افزود: پنج ماه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، پیمان ننگین کمپ دیوید به میزبانی مصر منعقد شد، مصری که در دنیای عرب یک کشور بی‌نظیری شناخته می‌شد، اولین کشوری که با همه توان به کمک فلسطین رفت و در دنیای اسلام ملجأ فلسطینیان شناخته شد، به بزرگ‌ترین دشمن فلسطین و بزرگ‌ترین حامی صهیونیست‌ها تبدیل شد و از سوی دیگر ایران پهلوی که ژاندارم آمریکا در منطقه و حافظ منافع صهیونیست‌ها در غرب آسیا بود نیز تبدیل به محور مقاومت شد.

وی تصریح کرد: طوفان انقلاب اسلامی، آنچه را که غربی‌ها در کمپ دیوید و قبل از آن کاشته بودند را بر باد داد و شصت سال است که دارند سعی می‌کنند فلسطین را از نقشه جغرافیای جهانی حذف کنند، البته تا حدود زیادی هم موفق شده بودند اما انقلاب اسلامی در دهان آنها زد و در همان بدو تأسیس جمهوری اسلامی‌ تکلیف خود را با مقاومت روشن کرد.

امام جمعه ماهدشت، به بخشی از قانون اساسی کشور اشاره کرد و گفت: در مقدمه قانون اساسی ما دفاع از مسلمانان و محرومان به‌صراحت ذکر شده، ما دفاع از مسلمان‌ها و دفاع از ملت مظلوم را جزء سیاست‌های اصولی خودمان می‌دانیم و از آن عدول نمی‌کنیم، اکنون و در کوران جنگ حماسه‌ساز غزه و در اوج قساوت حیوانی صهیونیست‌ها و در شرایطی که دشمن شکست‌خورده و در حال مرگ خود را به درودیوار می‌زند و فاجعه‌آفرینی می‌کند و در جنگ روایت‌ها مغلوب اراده فلسطین قهرمان شده است.

وی اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس پشتوانه‌ای بی‌بدیل را برای مجاهدان خط مقدم در غزه و مردم غیور فلسطین خصوصاً غزه فراهم کرد و حوادثی هر چند تلخ که رخ می‌دهد مانند به‌شهادت‌رساندن فرماندهان غیور و شجاعمان، خللی در حمایت ما و پشتیبانی ما ایجاد نمی‌کند، ما هستیم تا فلسطین بماند و اسرائیل نابود شود.

حجت الاسلام رادمرد خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله اگر هزاران بار کشته شویم و زنده شویم دست از آرمان فلسطین برنخواهیم داشت، هر چه دشمن دست به اقدامات تروریستی بزند و فرماندهان سلحشور ما را به شهادت برساند یا اقدامات تروریستی مانند چابهار و راسک را رقم بزند، بازهم در این مسیر با قدرت حضور داریم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha