پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
جشن و نورافشانی مردم اصفهان در پی موفقیت عملیات وعده صادق

حوزه/ در این مراسم جشن، آنچه مشهون و مشخص بود، شادی از ته دل این مردم بود که با شادی مردم مظلوم غزه و فلسطین پس از ۶ ماه گره خورده بود، از شادمانی کودکان، تا فریاد الله اکبر جوانان، پخش شیرینی موسفید کرده ها تا ندای حیدر حیدر تکرار خیبر مردم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، شامگاه یکشنبه بیست و ششم فروردین ماه ۱۴۰۳، طنین حیدر حیدر شادمانه مردم انقلابی اصفهان از شادکامی عملیات «وعده صادق» نیروهای پاسداران فضای آسمان شهر را پر کرد.

شادمانی و حال و هوای شور وشعف کوچک و بزرگ، پیرو جوان، زن و مرد همراه با مشت های گره کرده خود و پرچم های برافراشته ای از ایران، حزب الله و فلسطین در میدان امام حسین (ع) این میدان تاریخی را تماشایی تر از قبل کرده بود و برای همیشه در ذهن ها تاریخی این مردم ثبت و ضبط کرد.

شادمانی نصف جهان از شادکامی و شیرینی پیروزی «عملیات وعده صادق»


نور افشانی ها و کف زدن ها و صلوات فرستادن برای سلامتی نیروهای دلاورمردهای سپاه امشب حکایت از شادی مردمی داشت برای رسیدن آن وعده ی صادق، چون پیروزی حق شیرین است.

امشب مردم غیور و همیشه در صحنه اصفهان اینجا گرد هم آمده اند برای نشان دادن شادی و غرور خود، به این که نه تنها به اسرائیل بلکه به تمام دنیا نشان دادیم که نمی‌توانند با خطوط قرمز این نظام بازی کنند.

حرف این مردم که در هوای نسبتا خنک رو به سردی اجتماع کرده بودند و با گرمای شادمانی عمق وجود خود گرما بخش این اجتماع شده بودند، این بود: ما به دنیا نشان دادیم اگر چه صلح طلبیم اما جنگ بلدیم، گرچه هیچگاه شروع کننده جنگ نیستیم، ولی به خوبی آداب دفاع مقتدرانه را آموخته ایم، ما به پشتوانه ایمان و اتکاه به خداوند و رهبری فرزانه اجازه جسارت و وقاحت به احدی را علیه خاک، دین وشهروندان خود را نمی دهیم،

شادمانی نصف جهان از شادکامی و شیرینی پیروزی «عملیات وعده صادق»

دختری جوان از گوشه میدان در آن حال و هوا فریادمی زد، «وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَکِنَّ اللَّهَ رَمَی» چرا که سحرگاه شنبه ایران در پاسخ به حمله ی رژیم منحوس به کنسولگری ایران در دمشق. بزرگترین حمله ی پهبادی جهان را در طول تاریخ رقم زد

مادری را میدیدم که دست سه فرزند خودرا گرفته بود و مشتاقانه به محل اجتماع در میدان امام حسین(ع) چون رسیدن به آرزویش می دوید، پدری موسفید کرده نوه به بغل در کنار حوض وسط میدان ایستاده را مشاهده کردم که با زبان کودکی در حال تبیین اتفاق بزرگی که دلاومردهای این سرزمین رقم زده ؛ بود.

شادمانی نصف جهان از شادکامی و شیرینی پیروزی «عملیات وعده صادق»

در این مراسم جشن، آنچه مشهون و مشخص بود، شادی از ته دل این مردم بود که با شادی مردم مظلوم غزه و فلسطین پس از ۶ ماه گره خورده بود، دیشب پیرزنی را مشاهده کردم که علی رغم قد خمیده خود و دست به زانو گرفته خویش، در حال پخش کردن شکلات بین کودکان و نوجوانان بود، دلم تاب نیاورد و به بهانه گرفتن یک شکلات نزدیکش شدم و علت این اقدامش را با آن همه سختی پرسیدم، «آهی از سر شادمانی کشید و اشک در چشمان ریز نقشش حلقه زد و با تبسمی گفت «نابودی و خفت و خواری اسرائیل را کوچکی در د ل داشتم و فکر می کردم می میرم و چنین روزی را نخواهم دید، این پخش شیرینی از بابت رسیدن به آرزوی چند ده ساله من است»

شادمانی نصف جهان از شادکامی و شیرینی پیروزی «عملیات وعده صادق»


این اجتماع با نوای حماسی حاج محمد یزدخواستی و سخنرانی حجت الاسلام محسن کریمی دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان اصفهان و با زنده شدن یادشهدا حاج قاسم سلیمانی، ‌تهرانی مقدم و شهید محمد رضا زاهدی ودیگر شهدای دفاع مقدس چون حاج حسین خرازی، مصطفی ردانی پور، حاج ابراهیم همت و ... ادامه یافت.

شادمانی نصف جهان از شادکامی و شیرینی پیروزی «عملیات وعده صادق»

امشب اجتماع کنندگان ثابت کردند که پاسخ موشکی به جسارت رژیم کودک کش اسرائیل نه تنها کار سپاه بلکه خواسته تمام مردم ایران بوده است‌، مردم با سردادن شعار های الله اکبر و تکان دادن پرچم های سه رنگ ایران حمایت قاطع خود را ازمواضع نظام اعلا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha