سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
عبداللهی

حوزه/مدیر حوزه علمیه استان لرستان بر جذب افراد مومن،مستعد و انقلابی برای ورود به حوزه علمیه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی مدیر حوزه علمیه استان لرستان عصر سه شنبه در نشست مدیران مدارس علمیه لرستان که در مدرسه علمیه رضویه خرم آباد برگزار شد،با بیان اینکه حوزه های علمیه پرچمداران صیانت از آموزه های دینی و قرآنی در جامعه هستند،افزود:وجود مراکز حوزوی و دینی نقش مهمی در اشاعه و تعمیق فرهنگ قرآنی در جامعه دارند.

وی با بیان اینکه حوزه های علمیه مراکز اشاعه و صیانت از آموزه های دین مبین اسلام و اهداف انقلابی هستند،بیان داشت:حوزه های علمیه با تربیت طلاب مومن و انقلابی نقش مهمی در تحقق این امر دارند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه برنامه ریزی های لازم برای جذب افراد مومن و توانمند در حوزه علمیه استان لرستان اندیشیده شده است،خاطر نشان کرد:نشست های متعددی با دستگاه های دینی و فرهنگی برای جذب افراد مومن،توانمند و انقلابی از بین نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی بر جذب طلاب مومن و انقلابی از میان دانش آموزان و دانشجویان مستعد و نخبه تاکید کرد و گفت:در این خصوص برنامه های تبلیغی با مراکز آموزشی و دانشگاهی برنامه ریزی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha