سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع)

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) گفت: جمهوری اسلامی ایران با استراتژیک خود در برابر دشمنی اسرائیل، زمینه شکست و نابودی این رژیم را فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام ستارزاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام قم، امروز در جمع کارکنان این ناحیه گفت: جمهوری اسلامی ایران با صبر استراتژیک خود در برابر دشمنی اسرائیل ، زمینه شکست و نابودی این رژیم را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: اسرائیل در برابر یک گروه مقاومت که عملیات خود را طوفان الاقصی نامیدند بیش از شش ماه است سردرگم و ناتوان مانده و به فضل الهی این سنت خداوند تا پایان این رژیم جعلی ادامه خواهد داشت.

ستارزاده با اشاره به احادیث وارده برای نابودی اسرائیل افزود: وعده الهی بر این امر محقق شده است که رژیم جعلی اسرائیل بدست جوانان و گروه مقاومت شیعه نابود شود و این مهم نیز به زودی به قوع میپیوندد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) قم خاطرنشان کرد: با رهبری فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) دشمنان حتی جرأت فکر کردن به حمله را ندارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha