چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
محمودی

حوزه/ معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور از برگزاری راهپیمایی حمایت و تشکر از دفاع مشروع سپاه و نیروهای مسلح کشورمان و البته محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی آن هم بعد از اقامه نماز جمعه فردا در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران،حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در گفت و گو با خبرنگاران ابراز داشت: دفاع مشروع و مقتدرانه نظام اسلامی و سپاه پاسداران و نیروهای مسلح کشورمان، زمینه افزایش اقتدار و عزت نظام اسلامی را در پی داشت و از این حیث همه باید قدردان این اقتدار و تلاش های مخلصانه باشیم.

وی همچنین افزود: شهادت شهدای کنسولی ایران در سوریه در حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل تعرض به حاکمیت ایران اسلامی بود که پاسخ به این جنایت مطالبه عمومی ملت ایران بود و لذا بابت این پاسخ مقتدرانه سپاسگزار فرماندهی کل قوا و نیروهای مسلح هستیم.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در ادامه ضمن تقدیر از تجمعات و برنامه های مردمی که طی روزهای اخیر برگزار شد، گفت: نمازگزاران جمعه در این هفته بعد از اقامه‌ نماز جمعه در حمایت و تشکر از این اقدام قاطع و انقلابی و همچنین محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی که با عنوان جمعه های خشم ادامه دارد به راهپیمایی می پردازند.

وی اضافه کرد: این تظاهرات در شهرستان‌ها و بخش‌ های کشور به ویژه استان تهران بعد از نمازهای جمعه و در تهران از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha