چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
جلسه هم اندیشی شورای معاونین و مدیران مدارس حوزه های علمیه استان ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت: حوزه های علمیه برادران و خواهران و جامعه روحانیت استان ایلام حمایت قاطع خود از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در اجرای طرح عفاف و حجاب را اعلام می نمایند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه استان ایلام امروز در جلسه هم اندیشی شورای معاونین و مدیران مدارس حوزه های علمیه استان ایلام با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع، اظهار داشت: دشمن با تخریب قبور ائمه بقیع می‌خواست نور امامت توحید و خداپرستی را خاموش کند لکن امروز چراغ فروزان هدایت‏اهل بیت نمایان تر از همیشه است.

وی افزود: ان شاء الله در آینده نزدیک شاهد ساخت صحن و سرای اهل بیت علیهم السلام در کشور عربستان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در ادامه ضمن تبریک عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران در حمله موشکی به اسرائیل، گفت: امروز نه فقط ما، بلکه مردم منطقه و جهان به اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران واقف هستند. مردم جهان مشاهده کردند که عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت و ثابت کرد که قدرت این رژیم و حامیانش پوشالی است.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام تصریح کرد: به طور قطع رژیم صهیونیستی بداند اگر بخواهد دست از پا خطا کند، پاسخی پشیمان کننده دریافت خواهد کرد و ایران با کسی که به خاکش تعدی‌ کند، مماشات نخواهد کرد. ما این را در دفاع مقدس ثابت کردیم و ۸ سال در برابر قدرت‌های دنیا ایستادیم.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت اجرای قانون عفاف و حجاب، افزود: همه در جامعه باید به قوانین و مقررات ملزم باشند؛ بنابراین اگر کسانی در سطح جامعه به واسطه نادیده‌گرفتن قانون و شرع و کشف حجاب یا بدحجابی و بدپوششی مرتکب جرم شده‌اند، تکلیف پلیس و نیروی انتظامی کاملا روشن است و باید با چنین پدیده‌هایی برخورد مقتضی و مفید کند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با بیان اینکه همه در برابر رعایت عفاف و حجاب مسئول هستیم، گفت: با ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اشاعه و گسترش یابد. همه دستگاه‌ها باید در این زمینه به وظایف و تکالیف خود عمل کنند .همه موظفیم که در این راستا نیروی انتظامی را برای اجرایی‌کردن قانون مورد حمایت قرار دهیم و باید تلاش کنیم تا فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نهادینه شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه برادران و خواهران و جامعه روحانیت استان ایلام، ضمن حمایت قاطع خود از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در اجرای طرح عفاف حجاب، آمادگی خود را جهت همکاری با این ارگان اعلام می نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha