چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
سردار حسن زاده

حوزه/ پادگان دوکوهه یکی از مراکز مهم خدماتی و پشتیبانی از جبهه‌های جنگ در هشت سال دفاع مقدس بود. محوطه یادمانی پادگان دوکوهه در اندیمشک سال ۱۳۹۷ در فهرست میراث فرهنگی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ثبت شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خوزستان، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ امروز پنجشنبه در اجتماع بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در پادگان دوکوهه اندیمشک، اظهارکرد: پادگان دوکوهه اندیمشک محلی برای پرورش رزمندگانی بود که بنیانگذاران فرهنگ مقاومت، ایستادگی و پایداری در منطقه شدند.

سردار سرتیپ پاسدار حسن حسن‌زاده، دوکوهه اندیمشک را درگاه ورود به عرش الهی دانست و افزود: این پادگان یادگار حاج احمد متوسلیان آن فرمانده ماندگار دوران دفاع مقدس و لشکر حضرت محمد رسول الله(ص) است. شهدا به ما یاد دادند که تمام کارهای ما باید تنها برای خدا باشد و این رمز پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود.

وی در ادامه نیز با بیان این که پیروزی جبهه مقاومت و مردم فلسطین و شکست رژیم صهیونیستی را به زودی جشن خواهیم گرفت، گفت: رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی پاسخ کوبنده از پاسداران انقلاب دریافت کرد و طعم ضربه مهلک رزمندگان اسلام را چشید. هم چنین پیام این اجتماع بزرگ که با حضور رزمندگان، پیشکسوتان، جوانان و خانواده شهدا برگزار شد نیز استمرار حضور در میدان برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

سردار حسن زاده با بیان این که فرمانده مقتدر و شجاع کل قوا پیش از این به سران جنایتکار صهیونیستی اخطار داده بود که اگر غلطی از آنها سر بزند تل آویو و حیفا با خاک یکسان می‌شود، عنوان کرد: دشمن صهیونیستی و حامیان آن تصور می کردند با ایجاد لایه‌های متراکم دفاعی و پدافند هوایی می‌توانند جلوی موشک‌های جمهوری اسلامی را بگیرند ولی گنبد آهنین توان ایستادگی در مقابل اراده خدا و توان رزمندگان اسلام نداشت.

وی تاکید کرد: ملت ایران از شهادت هراس ندارد و شکست ناپذیر است. جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha