چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مطیعی سمنان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مطیعی گفت: یکی از مشکلات استان که مشکل تمام استان بوده آن هم این است که «مردم استان سمنان تشنه هستند».

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، ظهر امروز پنجشنبه در اجتماع باشکوه مردم سمنان با حضور رئیس جمهور در مسجد امام خمینی(ره) شهرستان سمنان، با اشاره به روایت قال علی علیه السلام «وَ أَشْعِرْ قَلْبَکَ الرَّحْمَةَ لِلرَّعِیَّةِ وَ الْمَحَبَّةَ لَهُمْ وَ اللُّطْفَ بِهِمْ» گفت: یکی از مصادیق بارز این فرمایش امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام، والیان و کارگزاران هستند. امام علی(ع) خطاب به مالک اشتر فرمود قلبا محبت و لطف خود را نسبت به مردم داشته باش.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: در شهر و استانی به سر می‌بریم که سرزمین شهدا، دلاورمردان، علما و عرفا است و الحمدلله از جوانان عزیز و پرانگیزه، دانش پژوه و با استعدادهای بالا برخوردار است.

وی افزود: همینجا عرض شرمندگی دارم خدمت همه مردم عزیزمان که در تمام عرصه‌های مختلف، راهپیمایی‌ها و انتخابات اخیر [که در استان با رشد مشارکت روبرو بودیم] حضور داشته‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی خاطرنشان کرد: انصافا هرجا در بزنگاه‌ها و مواردی که نیاز به حضور مردم بوده تا به دشمن تودهنی بزنند این مردم عزیزمان حضور داشته‌اند و با همراهی و همدلی و نیز ولایت پذیری از مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای در عرصه‌های مختلف حاضر بوده‌اند. همه مسئولان استان و بنده بعنوان کوچکترین عضو این خدمتگزاری شرمنده مردم هستیم که نتوانسته‌ایم آنچنان که شایسته و لایق مردم است به آنان خدمت کنیم.

وی گفت: مشکلات و مسائلی در استان وجود دارد که ان‌شاالله در شورای اداری مطرح می‌شود، بنده فقط در اینجا به یکی از مشکلات استان که مشکل تمام استان است اشاره میکنم که البته در مسیر نیز بارها مورد مطالبه مردم قرار داشت و آن هم این است که «مردم استان سمنان تشنه هستند»

امام جمعه سمنان گفت: ابرچالش استان که به بحران تبدیل شده است مساله آب و کم آبی است که امیدواریم با دستوراتی که رئیس جمهور در جلسه صبح امروز و در جریان برنامه احیای صنایع راکد صادر فرمودند این مساله رفع شود. امیدواریم عطش مردم استان پهناور، قهرمان خیز و انقلابی سمنان در تمام شهرها و روستاها، از دورترین نقاط تا مرکز استان و هرجا با مشکل کم آبی روبرو است با قدوم مبارک رئیس جمهور و هیات همراه برطرف شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha